Telenet-topman John Porter zet de hakken in het zand. De roep van de commerciële omroepen om het onmogelijk te maken om reclame door te spelen, mag nog zo luid klinken. Porter wil er niet in meegaan. “Het zou commerciële zelfmoord zijn.” [naar artikel]
Klanten van Telenet zullen reclame bij opnames van tv-programma’s binnenkort niet meer kunnen doorspoelen. Dat meldt het Mechelse bedrijf, dat ingaat op het verzoek van de tv-zendergroepen DPG en SBS. [naar artikel]
Telenet introduceert niet-doorspoelbare reclame voor wie uitgesteld kijkt. De operator hield vijftien jaar het been stijf ondanks intens gelobby van de commerciële zenders die benadeeld werden door het massaal doorspoelen van reclame. Telenet riskeert nu de woede van zijn klanten en de machtspositie van zijn decoder in de Vlaamse huiskamer. [naar artikel]
Klanten van Telenet zullen reclame bij opnames van tv-programma’s binnenkort niet meer kunnen doorspoelen. Dat meldt het Mechelse bedrijf, dat ingaat op het verzoek van de tv-zendergroepen DPG en SBS. Ook de andere operatoren van digitale televisie zouden later dat voorbeeld volgen, zodat reclame overslaan binnenkort helemaal onmogelijk wordt voor Vlaamse televisiekijkers. [naar artikel]
Reclame doorspoelen via terugkijktelevisie zal binnenkort niet meer mogelijk zijn en het uitgesteld bekijken van een opname via de digicorder zal starten met een minuut niet-doorspoelbare reclame. De Belgische zendergroepen zijn daarover een aangepast televisiereclamemodel overeengekomen voor opnames en terugkijktelevisie, meldt Telenet dinsdag. [naar artikel]
Het doorspoelen van reclame is een steeds groter probleem voor de commerciële zenders. Peter Bossaert, CEO van de Vlaamse Mediamaatschappij, hoopt op een goedkope digicorder en een daadkrachtige overheid in zijn zoektocht naar een oplossing die de kijker niet raakt. 'We willen wat ons toekomt.' [naar artikel]
Klanten van Telenet zullen binnenkort een minuut niet-doorspoelbare reclame moeten bekijken voor ze hun opnames van tv-programma’s kunnen starten. Dat meldt het Mechelse bedrijf. Ook de andere operatoren van digitale televisie zouden dat voorbeeld volgen. [naar artikel]
Vanaf vandaag kunnen tv-kijkers reclameblokken niet meer doorspoelen als ze uitgesteld naar een programma kijken van een Belgische tv-zender. Ook wie een programma opgenomen heeft, krijgt aan het begin 1 minuut niet-doorspoelbare reclame. Zo'n 230.000 kijkers bij telecomoperator Telenet zijn nu al aan de beurt. [naar artikel]
Reclame doorspoelen via terugkijktelevisie zal binnenkort niet meer mogelijk zijn. De Belgische zendergroepen zijn daarover een aangepast televisiereclamemodel overeengekomen voor opnames en terugkijktelevisie, meldt Telenet dinsdag. [naar artikel]
Vanaf eind volgende maand zullen de klanten van Telenet niet meer alle reclame kunnen doorspoelen als ze uitgesteld naar de zenders van VTM en Play kijken. Telenet maakte daar vorig jaar afspraken over met de zendergroepen. Het systeem werd in september al ingevoerd bij de nieuwe decoders en in de nacht van 23 op 24 juni worden ook de oudere decoders aangepast. [naar artikel]
10:35 De Belgische tv-sector maakt een einde aan de mogelijkheid om tv-reclame door te spoelen voor wie uitgesteld kijkt. Bij Telenet gebeurt dat eind september. [naar artikel]
Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn reclame door te spoelen tijdens het uitgesteld kijken. Voor 200.000 Telenet-klanten is het vandaag al zover, zo zei Wilfried Celis, voorzitter van het overlegorgaan van Belgische televisiezenders VIA, bij Radio 2. [naar artikel]
Telenet gaat over een maand ook zijn oudere televisiedecoders aanpassen zodat kijkers reclame niet altijd meer kunnen doorspoelen. Het gaat om ruim 1 miljoen klanten, zegt de telecomprovider. [naar artikel]
Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn om alle reclame door te spoelen op tv. Telenet gaat als eerste operator in op de vraag van de Belgische zendergroepen om een aangepast, uniform model voor tv-reclame in te voeren. Vanaf eind september krijgen kijkers bij opnames van VTM-programma’s (DPG Media) en PLAY-programma’s (SBS) eerst één minuut niet-doorspoelbare reclame te zien. [naar artikel]
Telenet gaat over een maand ook zijn oudere televisiedecoders aanpassen zodat kijkers reclame niet altijd meer kunnen doorspoelen. Het gaat om ruim 1 miljoen klanten, zegt de telecomprovider. [naar artikel]
Lees dit artikel: Reclame doorspoelen binnenkort niet meer mogelijk in België Sinds de komst van digitale tv is het mogelijk om programma’s op te nemen. Daarbij komt het extra voordeel dat je ook de reclameblokken kan doorspoelen. Maar dat zal binnenkort niet meer mogelijk zijn. De Belgische zenders hebben daarover namelijk een akkoord bereikt. Nu uitgesteld televisiekijken steeds meer ingeburgerd is, gebruiken velen deze functie om […] Lees dit artikel: Reclame doorspoelen binnenkort niet meer mogelijk in België [naar artikel]
Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn om alle reclame door te spoelen op tv. Telenet gaat als eerste operator in op de vraag van de Belgische zendergroepen om een aangepast, uniform model voor tv-reclame in te voeren. Vanaf eind september krijgen kijkers bij opnames van VTM-programma’s (DPG Media) en PLAY-programma’s (SBS) eerst één minuut niet-doorspoelbare reclame te zien. [naar artikel]
Er werd de voorbije week geopperd om het doorspoelen van reclame te verbieden. Een idee dat wellicht ook snel mag worden doorgespoeld, maar ik... [naar artikel]
Volgens Sven Gatz, Vlaams minister van Media, moet er dringend een oplossing gevonden worden voor de financiering van televisieprogramma's. Doordat meer en meer mensen uitgesteld kijken en zo de reclame doorspoelen, dalen de reclame-inkomsten. Deze ochtend schreef de krant "De Morgen" nog dat de minister daarom een verbod wou op het doorspoelen van reclame. Maar aan VRT NWS ontkent de minister dat en wil hij vooral kijken op welke manier er voldoende middelen kunnen gaan naar de sector. [naar artikel]
Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn om alle reclame door te spoelen op tv. Telenet gaat als eerste operator in op de vraag van de Belgische zendergroepen om een aangepast, uniform model voor tv-reclame in te voeren. Vanaf eind september krijgen kijkers bij opnames van VTM-programma’s (DPG Media) en PLAY-programma’s (SBS) eerst één minuut niet-doorspoelbare reclame te zien. Ook de andere operatoren staan achter de filosofie van dit uniforme model en voeren “constructieve gesprekken met de zendergroepen over de timing van de implementatie”, melden DPG Media, SBS en Telenet in een persbericht. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.