VRT-radiozender Studio Brussel heeft een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. Het logo is vanavond onthuld, naar aanleiding van een speciale uitzending live vanuit het Sportpaleis bij het concert van Queens of the Stone Age. [naar artikel]
Radiozender Studio Brussel heeft een nieuw logo met bijhorende huisstijl gelanceerd. Dat deden ze tijdens het concert van Queens of the Stone Age in het Sportpaleis in Antwerpen. “De nieuwe huisstijl sluit aan bij de recente vernieuwing van de branding van moedermerk VRT”, klinkt het in een persbericht. [naar artikel]
Op 4 februari ondergaat jongerenzender Studio Brussel een totale transformatie. Een nieuw programmaschema, verschuiving van de presentatoren en ook... [naar artikel]
Radiozender Studio Brussel heeft een nieuw logo. Bijna 20.000 muziekfans kregen de primeur tijdens het concert van Queens of the Stone Age in het Sportpaleis in Antwerpen. [naar artikel]
Op 4 februari ondergaat jongerenzender Studio Brussel een totale transformatie. Een nieuw programmaschema, verschuiving van de presentatoren en ook... [naar artikel]
4 februari. Die dag stelt Studio Brussel zijn aangekondigde facelift voor, inclusief wijzigingen in het zendschema en verschuivingen met de presentatoren. En daarmee meteen ook haar nieuwe visie en imago. Daar hoort uiteraard ook een nieuw logo bij, dat de radiozender nu al onthult. Daarmee gaat de herkenbare rode ovale vorm eruit. Na vijftien jaar – jawel, u wordt oud. [naar artikel]
Het Franse automerk Citroën krijgt een nieuw logo en een nieuwe merkidentiteit. Het nieuwe logo is een interpretatie van het originele ovaal van 1919. Het moet moderner en grafischer ogen en aangepast zijn "aan de nieuwe digitale media". Dat heeft Citroën, onderdeel van autogroep Stellantis, dinsdag bekendgemaakt. [naar artikel]
In Bilzen werd er met het oog op de eventuele fusie met Hoeselt al gewerkt aan een fris nieuw logo. De huisstijl bestaat diverse vormen ontleend aan architecturale figuren in allerlei markante gebouwen in Bilzen. Ook de wimpel aan de vlaggenmasten zal voorzien worden van het opgefriste logo. [naar artikel]
Op 4 februari ondergaat jongerenzender Studio Brussel een totale transformatie. Een nieuw programmaschema, verschuiving van de presentatoren en ook een nieuw logo. Het vorige werd ondertussen al vijftien jaar geleden ingevoerd. De zender kreeg vorig jaar harde klappen in de luistercijfers. [naar artikel]
De koude dagen liggen weer op de loer, en er is geen eindejaar zonder de Warmste Week. Studio Brussel zet hun inzamelactie deze december in met een... [naar artikel]
Lees dit artikel: Brussels Airlines presenteert nieuw logo, maar personeel mort Luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines lanceert, in de aanloop naar haar twintigste verjaardag, een nieuw logo. De rode bollen in een b-vorm worden vervangen door negen rode bollen in een vierkant. Daarnaast wordt de merknaam in een nieuw jasje gestoken. Brussels krijgt daarbij een groter lettertype dan Airlines, “om de Belgische verankering te benadrukken”. CEO Peter Gerber […] Lees dit artikel: Brussels Airlines presenteert nieuw logo, maar personeel mort [naar artikel]
Hamburgerketen Burger King verandert na twintig jaar zijn logo. Ook de huisstijl van de restaurants wordt in een nieuw jasje gestoken. [naar artikel]
Wat als zestien internationale bedrijven hun logo’s veranderen om hun ongenoegen naar Rusland nog eens duidelijk te maken? Grafisch ontwerper Václav Kudelka (24) uit Tsjechië ging met de wereldberoemde logo’s aan de slag en stak ze in een ‘nieuw’, bewerkt jasje. [naar artikel]
Vanaf maandag 4 februari klinkt en oogt Studio Brussel helemaal anders. En dan gaat het niet enkel over een fris nieuw logo. Zo ruimt op de radiozender de wekelijkse HotShot plaats voor een Catch Of The Day, en komt de focus weer meer op de muziek te liggen. StuBru-gezichten als Eva De Roo en Linde Merckpoel mogen dat gezicht vooral online gaan uitspelen: zo Merckpoel maakt voor ‘#Linde’ tweewekelijkse video’s op YouTube, en ontmoet Eva De Roo durvers en doeners op Facebook. [naar artikel]
BMW vervangt na 23 jaar het bekende logo en komt met een nieuwe, lichtere editie. Het Beierse automerk BMW heeft al enkele versies gehad van het logo. Tijdens de voorstelling van de nieuwe elektrische i4, een berline, blijkt BMW in 2020 ook weer klaar voor een restyling. Hieronder kan u de conceptbeelden van de i4 […] The post BMW onthult nieuw logo appeared first on Business AM. [naar artikel]
De volle focus op het hart van de roos. Het nieuwe logo van sp.a moet de inhoudelijke vernieuwingsoperatie symboliseren. Alleen: die komt er pas later aan. Hoe zinvol is het om een logo aan te passen, als daar niet eerst een nieuw verhaal aan voorafgegaan is? [naar artikel]
Op de voorpagina van De Morgen prijkt een nieuw logo waarmee de krant zich voortaan in de verf wil zetten. Alleen lijkt het een exacte kopie van het logo van de gemeente Kuurne in West-Vlaanderen. [naar artikel]
Shania Gooris, de dochter van Sam Gooris en Kelly Pfaff, zal binnenkort te horen zijn in een nieuw primetime radioprogramma van Studio Brussel. [naar artikel]
Vergeet Eén. De televisiezender heeft vanaf nu een nieuwe naam: VRT 1. De zender onderging ook een totale transformatie: van een nieuw logo tot nieuwe vormgeving en stijl. Op die manier wil de Vlaamse Radio- en Televisieomroeporganisatie het moedermerk meer in de verf zetten. [naar artikel]
Sp.a heeft vandaag haar nieuw logo onthuld. Het opgefriste logo, dat nog altijd de vertrouwde roos toont, moet een nieuwe start inluiden voor de... [naar artikel]
CD&V lanceerde maandag ‘Voor ons Brussel’, een nieuw participatief stadsproject dat moet uitmonden in een Brusselcongres op 23 september. De slogan ‘Voor ons Brussel’ is eveneens de nieuwe slagzin van het logo van CD&V Brussel. [naar artikel]
Na 31 jaar neemt Tele-Onthaal afscheid van haar oude logo, de rood-grijze kiesschijf. Met een nieuw logo en aangepaste huisstijl krijgt Tele-Onthaal voortaan een moderne en hedendaagse uitstraling. [naar artikel]
Buitenbeenpop, een openluchtfestival voor mensen met een beperking, is voor haar 18de editie in een nieuw jasje gestoken. Met een nieuw logo, nieuwe inkleding en nieuwe randanimatie wil het festival deze zomer zowat 1.000 bezoekers meer naar Leopoldsburg lokken. [naar artikel]
Pretpark Bobbejaanland in Lichtaart (Kasterlee) pakt uit met een gloednieuw logo. De hoed in dat logo knipoogt naar oprichter Bobbejaan Schoepen. “Als het park een grote evolutie doormaakt, dan is de lancering van een nieuw logo een logisch gevolg”, zegt Peggy Verelst, commercieel directeur van Bobbejaanland. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.