Natalia Osada, in ons buurland bekend vanwege haar deelname aan 'Adam zoekt Eva', wil andere influencers waarschuwen om niet in dezelfde val te trappen.
Volledig scherm
Natalia Osada, in ons buurland bekend vanwege haar deelname aan 'Adam zoekt Eva', wil andere influencers waarschuwen om niet in dezelfde val te trappen. © Screenshot RTL

Snoepreisje voor 20 influencers naar Turkije draait uit op nachtmerrie

OplichtingAls iets er té mooi uitziet om waar te zijn, dan is dat helaas ook vaak zo. Een groep van 20 ‘social media influencers’ kan ervan meespreken. Een reisbureau lokte hen met een gratis luxetrip van zes dagen in 5-sterrenhotels naar Turkije. Maar het liep niet zoals verwacht.

37 reacties

  • Lieven Philips

    5 jaar geleden
    De belachelijkheid van de influences de nieuwe generatie leeghoofden
  • Sabine verdonck

    5 jaar geleden
    Iets GRATIS????? Daar zit altijd een geurtje aan.
  • Julien Cours

    5 jaar geleden
    Influencers, een moderne vorm van gelegitimeerde klaploperij, gebaseerd op het nihilisme en het naïeve in de social media.
  • Sinan Kaya

    5 jaar geleden
    Heel gemakkelijk om achter te komen als het echt gebeurd is? Vind de profielen van genoemde mensen op sociale media en zie als ze een dergelijke verhaal gedeeld hebben? Thans zoiets is bijna onmogelijk in Turkije. Op iedere hoek zit een camera. Vooral luchthaven zit vol cameras. Personen die hun ontvangen hebben zijn binnen enkele uren terug te vinden. Wie heeft de bus gehuurd? Wie heeft de reizen betaald? Hoe kunnen ze zonder paspoort terug keren en wie wilt na zoiets verder blijven? Onzin
  • Marcus Camps

    5 jaar geleden
    Wie geeft er nu zijn paspoort af ? Wie geeft nu zijn pin-code door ? Wie betaalt er nu voorschotten aan een vreemde voor een werk ? Zie het overal gebeuren.