© Herve Van de Weyer

© Herve Van de Weyer

thumbnail: null
thumbnail: null

Belladonna verwent vrouwen voor Think Pink

Op internationale vrouwendag 8 maart organiseerden studenten Communicatiemanagement van Hogeschool PXL in Hasselt met ‘Belladonna’ een verwenavond voor vrouwen. Op dit Ladies Only-evenement legden ze 150 vrouwen in de watten én steunden ze de nationale borstkankercampagne Think Pink. De studenten haalden 2.100 euro voor Think Pink.

Herve Van de Weyer

De studenten konden dankzij hun Belladonna-evenement € 2.100 schenken aan het SMART Fonds van Think Pink dat innovatief onderzoek rond borstkanker financiert. Zo geeft Think Pink beloftevolle projecten een unieke kans om mogelijk op relatief korte termijn een verschil te betekenen. En dat is van levensbelang in de strijd tegen de ziekte die nog altijd 1 vrouw op 8 treft in ons land.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer