thinkstock
Volledig scherm
© thinkstock

OPROEP: wordt u ‘digitaal gepest’ op het werk?

6 reacties

  • Gerd Van nieuwenhove

    5 jaar geleden
    In mensen weg pesten zijn sommige managers genieen ! Ze betalen niet graag mensen uit .... Leren ze op de universiteit ?
  • Rody Franks

    5 jaar geleden
    Ja, leden van outgesourcete IT-support zijn zulke incompetente knoeiers dat een klein probleem wekenlang aansleept. Zowat elke dag voelen wij ons daardoor gepest. Alles moet in de cloud en tijdens het saven van een bestandje van 1kB kan je een koffie gaan drinken. Elke dag is er wel een of andere office of Windows update waardoor je tijdens kantooruren moet rebooten en weer een kwartier kwijt bent...
  • Johnny L Verhoeven

    5 jaar geleden
    Informatie achterhouden is een courante managers truc. Dat is niet echt pesten.
  • Yvan Lissens

    5 jaar geleden
    Thierry Vansweevelt: Niet meer kunnen inloggen is niet meer dan normaal, zeker als je over concurrentiële informatie beschikte. Bij mijn werkgever is dat ook de werkwijze, van zodra je uw ontslag aanvraagt / krijgt, gaat het account op slot. Het is niet de bedoeling, en wettelijk strafbaar, om bedrijfsgegevens van uw voormalige werkgever door te spelen naar uw nieuwe baas.
  • Thierry Vansweevelt

    5 jaar geleden
    Heb eens een werkgever gehad die de pasjes blokkeerde nog voor het uur dat een werknemer was ontslagen. En enkele minuten na ontslag kon je je niet meer inloggen op je account. Je zou maar eens een privé-mail hebben openstaan waar niemand zaken mee heeft. Dit is op het randje van illegaal. De Wilde & Baele in Gent