Calvin Klein krijgt opnieuw heel wat sterren uit de kleren
Van model Naomi Campell en zangeres Beth Ditto tot ‘Euphoria’-acteur Jacob Elordi, in de gloednieuwe campagne van Calvin Klein gaan weer heel wat bekende gezichten uit de kleren.
Voor het Amerikaanse modemerk is het niet de eerste keer dat ze celebs in lingerie laten poseren. Ze werden in de jaren 80 immers groot door hun sexy ondergoedcampages. Daar maakten we hier al een overzicht van. Voor de nieuwste reclame in het rijtje #MYCALVINS IRL strikten ze wederom tal van grote namen. Het meest opvallende gezicht daarbij is topmodel Naomi Campbell die nog nooit eerder te zien was in een campagne van het merk. Fotograaf Daniel Jackson wist haar naar eigen zeggen persoonlijk te overtuigen.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
HLN Shop
Ga voor schoonheid én degelijkheid: in vijf stappen naar jouw ideale e-bike
-
Meer smeren nu, minder rimpels later? Dermatoloog geeft advies: “Schakel vanaf je 30ste een versnelling hoger”
Kan je rimpels voorkomen door een collageenreserve aan te leggen? De nieuwste beautytrend ‘collagen banking’ beweert van wel. Hoe pak je dat best aan? En wanneer moet je dan beginnen? Dermatologe Ingrid Van Riet: “Deze producten werken héél goed, maar mensen met een gevoelige huid kunnen er sterk op reageren.” -
Frankrijk wil mensen die bij Shein shoppen een boete laten betalen
Koop je een jurk van 10 euro bij Shein? Dan wil Frankrijk dat je 5 euro belasting betaalt. Ook reclame voor ‘ultra fast fashion’ zullen ze er wellicht verbieden. Het is de eerste keer dat een land zulke concrete stappen zet. Volgt België straks ook? Bij duurzaamheidsplatform COSH! zijn ze sceptisch: “Volgens mij zal er ook een soort side business ontstaan.” -
-
Wie hip wil zijn, draagt nu vintage Roberto Cavalli: Tiany Kiriloff tipt hoe je zo’n designermerk goedkoper scoort
-
Mango strikt ex-Spice Girl voor een “sensuele” en “bevrijdende” kledingcollectie die eind april uitkomt
Wie houdt van Victoria Beckhams modelabel doet aan window shopping of is genoodzaakt om nogal diep in de buidel te tasten. Maar daar brengt Mango nu verandering in. De Spaanse keten brengt binnenkort samen met de ex-Spice Girl een betaalbare collectie uit: “Ik wil een breder publiek aanspreken, maar mijn eigen DNA behouden”, zegt zij. -
HLN Shop
“Gebruik er verschillende door elkaar”: podoloog geeft raad bij het kiezen van jouw perfecte wandelschoenen
Bij velen onder ons kriebelt het al om deugddoende tochten te maken in het groen. Ben je nog geen volleerd wandelfanaat, maar wil je graag de draad oppikken? Trek dan een instapmodel wandelschoenen aan je voeten. HLN Shop gaat na met welk schoeisel je als beginnend wandelaar - figuurlijk dan - over rozen loopt. -
Jobat
Hoe herken je een toxische baas en wat doe je ertegen? “Hij zal altijd druk bezig lijken, maar toch ook micromanagen”
-
“Vrouwen met zulke lippen kunnen verrassingspakketten zijn”: wat verklapt de vorm van je lippen over jou?
-
Minder acne, rimpels of schilfertjes door filters op je douchekop: werkt het echt? 3 experts reageren op de hype
Dof haar, veel acne of een droge huid? Hoog tijd om een nieuwe douchekop of een speciale waterfilter te kopen, zeggen Chinese wetenschappers. Dermatologen Griet Voet, Thomas Maselis en BV-kapper Jochen Vanhoudt verklappen of zulke filters, die fans vergaren op sociale media, wel echt werken. -
Crocs en Pringles smelten samen in één schoen: waarom zijn we zo’n fan van ‘lelijke’ mode?
Goed nieuws voor alle fans van faux-fashion: vanaf vandaag kan je de limited-edition Crocs in samenwerking met chipsproducent Pringles in huis halen. Want het merk achter deze tuinsandaal weet: hoe gekker en opvallender de crocs, hoe beter. Wat is het geheim achter het succes van deze ‘foute’ kledij of schoeisel? Onze moderedacteur David legt uit. “Deze trend past perfect bij onze tijdsgeest.” -
“Eleganter dan een sneaker, minder ordinair dan een naaldhak.” De schoen van je oma breekt door als supertrend
0 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageer