Ook 15-jarige ‘Stranger Things’-actrice Millie Bobby Brown start eigen beautymerk
Millie Bobby Brown (15) lanceert haar eigen beautymerk genaamd ‘Florence by Mills’. Ze wil zich daarmee richten op generatie Z, de opvolgers van de millennials, en de tiener zal ook een deel van de opbrengst schenken aan een goed doel.
De ‘Stranger Things’-actrice verklapt aan website Women’s Wear Daily dat ze door haar werk al in aanraking kwam met make-up toen ze 10 jaar oud was. “Ondertussen heb ik dan ook letterlijk alle mogelijke producten eens uitgetest. Alleen merkte ik dat er een gat in de markt is voor mensen van mijn leeftijd. Niks voelde echt goed voor mijn huid en ze bezorgden me vooral heel vaak puistjes”, aldus Brown.
De naam verwijst naar haar grootmoeder en alle producten zijn veganistisch en niet op dieren getest. Bovendien zal de 15-jarige Amerikaanse een deel van de opbrengst doneren aan het Olivia Hope Foundation, dat kinderen met kanker helpt. De focus ligt voorlopig voornamelijk op skincare met onder meer een gezichtsspray en eyepads. Al zit er ook een getinte dagcrème en enkele lipglosses in het aanbod. Omdat Brown zich op haar eigen generatie richt, zullen de producten allemaal onder de € 35 kosten. Wanneer de lijn net te koop is, is nog onduidelijk. Wel komt er een webshop die internationaal gaat verzenden.
Hoewel het haar eerste eigen merk is, werkte Brown in het verleden wel al samen met merken als Converse. Daarvoor ontwierp ze een reeks veganistische sneakers. Met ‘Florence by Mills’ volgt ze in de voetsporen van een schier oneindige reeks celebs met een eigen beautymerk. Onder andere Kendall en Kylie Jenner, Rihanna, Shay Mitchell, Lady Gaga, Victoria Beckham en Haily Bieber gingen haar al voor.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
PREMIUM
Onze redactrice betaalt 277,50 euro bij de bekendste BV-kapper. Wat krijgt ze daarvoor? “Is hij attent of is dit marketing?”
-
“Vrouwen met zulke lippen kunnen verrassingspakketten zijn”: wat verklapt de vorm van je lippen over jou?
Lippen komen in alle vormen en maten. Ze geven ook meer prijs over ons innerlijk dan je zou denken. De Nederlandse Rhené Emmerich en Bertie Koussen lezen gezichten als beroep. Ze verklappen wat de vorm van jouw mond betekent aan de hand van enkele bekende namen. “Mensen met deze soort lippen kunnen hard uit de hoek komen.” -
Een handige kit van 1,97 euro belooft je in één swipe de perfecte smokey eye: onze beautyredactrice doet de test
Een tool die je in één ‘swipe’ een perfecte smokey eye laat zetten: dat klinkt erg handig, maar ook... te mooi om waar te zijn? Onze beautyredactrice Sophie doet de test. De foto’s op de website doen dromen, de prijs van nog geen twee euro des te meer. Maar werkt het speciale borsteltje ook echt? -
-
Dankzij Beyoncé leeft de cowboylook meer dan ooit, hoe draag je die zelf? “De trend is nooit weggeweest”
-
PREMIUM
“Overdreven volle lippen zijn passé.” Fillers, botox of permanente make-up hoeft niet meer voor de Vlaming. Dit scoort nu wel
Steeds meer Vlamingen zeggen hun fillers, botox en semipermanente make-up vaarwel, merken esthetische experts Karen Sarasin en Nancy Anthone. “Onnatuurlijke ingrepen hebben afgedaan.” Ze tippen de alternatieven die in hun praktijk nu geliefder zijn: behandelingen die je natuurlijke schoonheid boosten. “Als je op tijd je aanmaak van collageen stimuleert, kan je je huidveroudering remmen.” -
Minder acne, rimpels of schilfertjes door filters op je douchekop: werkt het echt? 3 experts reageren op de hype
Dof haar, veel acne of een droge huid? Hoog tijd om een nieuwe douchekop of een speciale waterfilter te kopen, zeggen Chinese wetenschappers. Dermatologen Griet Voet, Thomas Maselis en BV-kapper Jochen Vanhoudt verklappen of zulke filters, die fans vergaren op sociale media, wel echt werken. -
Mijnenergie
EnergyVision introduceert gratis zonnepanelen met goedkoper stroomcontract: een interessante formule?
-
20 jaar geleden een hype, dus wellicht droeg je ze ook. En nu lijken deze schoenen terug te komen
-
Crocs en Pringles smelten samen in één schoen: waarom zijn we zo’n fan van ‘lelijke’ mode?
Goed nieuws voor alle fans van faux-fashion: vanaf vandaag kan je de limited-edition Crocs in samenwerking met chipsproducent Pringles in huis halen. Want het merk achter deze tuinsandaal weet: hoe gekker en opvallender de crocs, hoe beter. Wat is het geheim achter het succes van deze ‘foute’ kledij of schoeisel? Onze moderedacteur David legt uit. “Deze trend past perfect bij onze tijdsgeest.” -
HLN Shop
Op safari in de Benelux: vijf zinderende ervaringen om na te jagen
Hou je van natuur en avontuur, staat een safari vermoedelijk hoog op je bucketlist. Geen tijd/budget om af te reizen naar Afrika? Het perfecte plan B bevindt zich net over de grens, in Hilvarenbeek: in de Beekse Bergen onderneem je een safari met alles erop en eraan zonder op het vliegtuig te moeten stappen. HLN Shop geeft een checklist mee van wat je niet mag missen op je Nederlandse dan wel Afrikaanse safaritocht. -
Jobat
Ontslag gekregen of genomen: op welke werkloosheidsuitkering kan je dan rekenen?
0 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageer