De Audi e-tron GT komt volgend jaar op de markt
Volledig scherm
De Audi e-tron GT komt volgend jaar op de markt © Audi

Audi onder st(r)oom: deze 20 elektrische modellen komen nog vóór 2025

Autofabrikant Audi brengt tussen nu en 2025 niet minder dan 20 volledig elektrische modellen (EV’s) op de markt. Op dit moment levert het Duitse merk slechts één auto op batterijen, de e-tron, dus er moet een hoop gebeuren. De beloftes klinken goed, maar zijn Audi’s ambitieuze plannen wel haalbaar?

14 reacties

  • Joeri Declercq

    5 jaar geleden
    Leuk voor die dat in de stad wonen. Ik vraag me af hoe ik ga moeten laden.
  • Anoniem

    5 jaar geleden
    @jorie Vanderperren ,momenteel klopt je theorie ,maar eens rekeningrijden ga je zoals iedereen betalen voor de accijnzen en taksen die de Staat gaat moeten derven op brandstof ,maw je 't net meer betalen ook al is je stroom gratis ,maar prosumententaks vergeten en investering zonnepanelen?.Die zijn niet gratis.Auto-liefhebbers begroeten rekening rijden ,tenslotte kan je maar met 1 tegelijk rijden
  • Vandaele jiji

    5 jaar geleden
    Tja, wat jij "kassa kassa" noemt noem ik voorlopig "in de pocket, in de pocket" of dat nu één keer in de maand 60€ is om 1000km te doen of alle dagen 1€ om 50km te doen. Allee ik lieg, het kost mij eigenlijk 0€/km door mijn zonnepanelen. Ik reken op de blauw gele jongens om nog lang die "asociale" kilometerheffing tegenhouden. Binnen 10 jaar, als die er toch is, zie ik wel weer wat het voordeligste is, voorlopig rijd ik glimlachend voorbij elke naftepomp.
  • Anoniem

    5 jaar geleden
    @jorie Vanderperren ,juist dat is de bedoeling ,men maakt zich maar zorgen over laadpalen ,infeite is dat laatste wat ze willen,de bedoeling is dat iedereen met een E wagen 's avonds thuis de stekker insteekt en nergens anders (met de gepeperde factuur maandelijks) er natuurlijk bij,hoe je ook draait ,met wagen 60€ tanken en je doet 1000 km,met E rijden ,is alle dagen tanken en betalen en dat is wat ze willen ,dagelijks aan de infuus en kassa kassa.
  • Vandaele jiji

    5 jaar geleden
    Een snellader 350KW zou je erg zelden gebruiken. Het kost meer dan thuisladen en duurt langer. Thuisladen duurt bij mijn auto 1 minuut! 30 sekonden om 's avonds de stekker erin te steken en 30 sekonden om hem er uit te halen 's morgens. Elke dag een volle tank.