Printscreen uit campagne Child Focus rond kindermisbruik.
Volledig scherm
Printscreen uit campagne Child Focus rond kindermisbruik. © Campagne Child Focus

Child Focus verontschuldigt zich bij slachtoffers voor schokcampagne tegen kinderporno

BinnenlandChild Focus verontschuldigt zich voor het effect dat zijn schokcampagne rond kindermisbruik bij slachtoffers teweeg heeft gebracht. “Wellicht hebben we het leed onderschat dat we slachtoffers hebben berokkend”, verklaarde directeur van Child Focus Heidi De Pauw zondag in De Zevende Dag op Eén.

7 reacties

  • Freddy Madou

    4 jaar geleden
    Patrick, u slaat de nagel op zijn kop man, maar ze zal mooi blijven zitten en van krommen haas gebaren, het is het einde van de maand die telt voor haar de euro dollars, en ze heeft nog veel noten op haar zang ook.
  • Jeroen Keppens

    4 jaar geleden
    Shock campagnes doet ge voor dingen zoals u kinderen niet vast gespen in de auto ofzo. Toch niet met zo iets
  • freddy wouters

    4 jaar geleden
    Aanklagen voor het versprijden van porno samen met de sex madam goedele liekens ze weten maar al te goed door er reclame van te maken er veel mindejaregen benieuwt zijn een kaak slag in het gezicht van de slachtoffers c4 indienen zou ik voorstellen
  • Patrick Van Verdegem

    4 jaar geleden
    Na zo'n flater zou de verantwoordelijke - Heidi De Pauw - haar conclusies moeten trekken en haar ontslag aanbieden.
  • Jurgen Muyldermans

    4 jaar geleden
    Erg dat het die mensen is overkomen,maar ik denk dat zulke beelden moeten weergeven worden zodat beseft word wat een leed en mogelijks blijde schade die vetzakken veroorzaken.wetgeving mag ook best wat strenger optreden.want die mensen waar dit bij gebeurd dragen het mee tot op hun sterfbed