shutterstock
Volledig scherm
© shutterstock

VAD en Stichting tegen Kanker niet te spreken over 1+1-actie van Jupiler

Marijs Geirnaert van de VAD/De DrugLijn en Mathijs Goossens van Stichting tegen Kanker leggen uit waarom ze niet te spreken zijn over de nieuwe promotieactie van biergigant AB InBev.  Het Vlaams expertisecentrum Alcohol en andere Drugs (VAD) en Stichting tegen Kanker zijn de initiatiefnemers van Tournée Minérale, dit jaar aan zijn vierde editie toe.

5 reacties

  • Emi Hergersberg

    4 jaar geleden
    alle acties van "1+1 gratis of het 2de aan 1/2 prijs" zouden moeten verboden zijn. Niks is gratis. Men kan een product zelf beter wat goedkoper maken voor iedereen ipv klanten méér te laten dan ze echt nodig hebben.
  • jan boden

    4 jaar geleden
    Om dorst van te krijgen, ga mij direct 2 bakken aanschaffen. Schol.
  • Yvan Lissens

    4 jaar geleden
    Helemaal eens met de stelling van Luc V.H. De daling van verkoop van bier zal je eerder moeten zoeken in de hoge prijzen die de horeca aanrekent.
  • Benny Van den Wyngaert

    4 jaar geleden
    Eindelijk iets waar ze gelijk aan hebben .en ja ze kopen nu goedkoop die verslaafde maar nu hebben ze kwaliteit voor even veel geld slimme. En dan rijden en drinken ja goed voorbeeld he en maar stockeren en volgens mij is er een limiet aan hoeveel drank je mag transporteren in je wagen. Maar tja de sport zoals domme voetbal sponsort de dronkaarden he . Sigaretten reklame mag niet maar iets dat meer doden maakt dat mag wel . Bier brengt meer geld in de staatskas he
  • Luc Van Hauwermeiren

    4 jaar geleden
    Dat betuttelend gezever mag echt eens stoppen,als bepaalde organisaties een campagne voeren ok ,goed ik twijfel niet aan hun goede bedoelingen. Maar de schijnheilige verontwaardiging is erover ,iedereen weet toch dat de echte dronkaards zich een heel jaar met goedkoop bier en drank bevoorraden in...ik ga geen reclame maken voor de desbetreffende warenhuizen.