Belga/EPA
Volledig scherm
© Belga/EPA

Proximus en Telenet krijgen voor in totaal bijna 240.000 euro aan boetes

Proximus en Telenet moeten boetes van respectievelijk 150.000 euro en 88.782 euro betalen, omdat ze de gebruikers van prepaidkaarten niet altijd correct hebben geïdentificeerd. Dat zegt de telecomregulator BIPT.

6 reacties

  • Wilfried Vanden Berg

    4 jaar geleden
    En die boetes gaan ze zeker en vast door rekenen aan de consument , en met intrest . Wees maar zeker .
  • Erwin VD

    4 jaar geleden
    amai, ze krijgen vermindering boete tegenover andere operator,omdat ze de wet niet naleven? Nee, te veel van onze politici zitten mee aan de graaitafels van die 2 operatoren die hier de plak zwaaien met overdure prijzen tegenover buitenland! Van een EU gesproken met vrije handel? Maar uiteindelijk zal de klant wel betalen, heb nog nooit gehoord dat ze prijs zullen doen zakken hoor!
  • Caroline Poelmans

    4 jaar geleden
    Als burger en als bedrijf moet je haast bij iedere stap die je zet een studiebureau inschakelen om na te gaan of er nergens een inbreuk is tegen een of andere wet, bepaling, regelgeving. Dit zorgt voor vergrijzing , minimale dienstverlening en weinig klantvriendelijkheid. Zolang er maar geld van broekzak verhuist is het goed. Ik zwijg dat nog over onderling wantrouwen... We zijn niet 'OK' bezig.
  • MARC POELMAN

    4 jaar geleden
    Boetes die wij, de klanten, zullen betalen. Zoals altijd...
  • Per Bloem

    4 jaar geleden
    En volgende week gaan alle tarieven weer omhoog zodat de klanten weer het boeltje betalen Want nergens staat er dat er een CEO er voor opdraaid