Archiefbeeld.
Volledig scherm
Archiefbeeld. © Photo News

Klachten over moeizame terugbetaling vluchten Ryanair

coronavirusOp sociale media regent het klachten van reizigers die hun geld terug willen voor vluchten van Ryanair die niet zijn kunnen vertrekken. Er lijkt een probleem te zijn met het formulier om die terugbetaling te regelen.

7 reacties

  • Dien Rens

    4 jaar geleden
    Ik heb een hele goede behandeling gehad bij Ryanair vond het super hoe we behandelt zijn mijn zoon zijn vlucht van 21maart was geannuleerd en hij moest terug voor zijn werk van Alicante naar Eindhoven ze zijn 20 maart naar de luchthaven gegaan om aan de balie van Ryanair te vragen of ze hem konden helpen om terug naar Nederlandte gaan hij kon nog de zelfde middag nog terug super bedankt Ryanair goede service
  • Nando Garcia Fernandez

    4 jaar geleden
    Onze vlucht is geannuleerd voor 26 maart en tot gisterenavond werd inderdaad het vluchtnr geweigerd . Maar gisteren na een sms van Ryanair was alles inorde het probleem was gewoon dat iedereen begon met terugbetaling en dat de server vastliep . Vanmorgen hebben wij de vlucht van de 19de en de 26 qte terug gekregen dus geen paniek je krijgt je geld terug al is het dat het soms wel lang duurd ja ,maar eind goed alles goed zou ik zeggen
  • Albert Van Daele

    4 jaar geleden
    Juist, schep duidelijkheid!! Maar men durft niet voor de zware gevolgen voor de reissector. De klanten moeten de sector gratis kapitaal bezorgen
  • jan pieters

    4 jaar geleden
    Ik had ook dat probleem. Je moet contact maken via de Ryanair chatbox. Dan krijg je na lang wachten iemand aan de lijn die eerst 100 keer zal vragen of je niet gewoon wilt verplaatsen. Telkens vasthouden dat je terugbetaling wilt. Uiteindelijk zal hij dat dan regelen, het duurt echter 28 dagen vooraleer ze terugstorten en je hebt geen enkel bewijs. Dus dan best ook de chat volledig kopieren en saven.
  • Marc Dewaele

    4 jaar geleden
    Marc Dewaele Ik probeer dagelijks een paar maal refunding van geannuleerde vlucht ... telkens zelfde melding "foutief reserveringsnr". Waar kunen we ons verenigen of kunnen we met onze klacht terecht?