Getty Images
Volledig scherm
PREMIUM
© Getty Images

Online bestelling met vertraging? Wat je kan doen als je pakje wegblijft

Chocolade voor de paaseierenzoektocht aankomende zondag, een cadeautje voor je jarige petekind, een extra gezelschapspelletje om de verveling tegen te gaan of nog een resems handgels ... Voor velen onder ons is het momenteel bang afwachten wanneer hun online pakketje aankomt. Door de coronacrisis hebben immers heel wat bestellingen vertraging opgelopen, maar kan je daar als consument ook iets aan doen? Woordvoerder van Test-Aankoop Simon November geeft raad.

4 reacties

  • Sabine van Daele

    4 jaar geleden
    jurk besteld bij amazon de en veel te klein verkoper reageert eerst niet maar er is een link bel me en inderdaad je wordt gebeld , hoeft niet teruggestuurd te worden en krijg geld terug, hebben me vandaag teruggebeld , sandalen die ik had betaald en nooit aangekomen zijn ook geld terug gekregen, DVD ook, je kan ze effectief bereiken met link bel me en ze doen het
  • Daisy Ogez

    4 jaar geleden
    ik wacht al 3 maand op een bestelling , en als ik hun de vraag stel waar en waarom dit allemaal zo lang wegblijft is het antwoord,, Corona.,,
  • Marc

    4 jaar geleden
    Als bestemmeling kun je heel weinig doen want de afzender is de klant van het postbedrijf. Dus, afzender vragen om te klagen. De huidige vertragingen in bestellen worden pertinent toegewezen aan Corona. Trouwens voor zowat alles wat fout gaat wordt Corona de oorzaak. Makkelijk. Bpost heeft zich bovendien heruitgevonden: ik krijg nog slechts op 3 dagen van de week post.
  • Luc Snykers

    4 jaar geleden
    Een beetje geduld hebben dat is toch niet moeilijk !!!!