Winkeliers kunnen het platform gebruiken om koopjes door de lucht te laten 'zweven'. Klanten kunnen die kortingen met hun smartphone spotten.
Volledig scherm
PREMIUM
Winkeliers kunnen het platform gebruiken om koopjes door de lucht te laten 'zweven'. Klanten kunnen die kortingen met hun smartphone spotten. © RV

Belgisch platform tovert afgeprijsde producten tevoorschijn in winkelstraten

De begrafenis van de winkelstraat is door het succes van e-commerce al vaak voorspeld, maar nieuwe digitale ontwikkelingen helpen de winkelier er misschien weer bovenop. Tropos AR, een Belgisch bedrijf, start een reclameplatform dat steunt op augmented reality. Wie zoekt met de smartphone, vindt kortingen. "Handtassen, schoenen, flesjes parfum: we laten alles door de lucht zweven in de winkelstraat."

2 reacties

  • Emi Hergersberg

    4 jaar geleden
    en toch zullen ze mij met al hun promoties niet over de drempel lokken. ik heb de levensnoodzakelijke dingen herontdekt en ben daar heel tevreden mee. als ge sterft moet ge toch alles achter laten ...:-)
  • Regina Van Akker

    4 jaar geleden
    Dus wie geen smartphone (en zo zijn er meer dan je zou denken!) heeft, koopt beter online.