Gunther Hofman, topman van TUI fly.
Volledig scherm
Gunther Hofman, topman van TUI fly. © Photo News

Topman TUI: “Boze minister en honderden gefrustreerde klanten, dat is niet onze marketingstrategie”

Het regende de laatste dagen klachten over luchtvaartmaatschappijen die onder het mom van corona vluchten annuleerden om er hun klanten vervolgens duurdere te kunnen aansmeren. Naast onder meer Ryanair kreeg vooral TUI Fly het hard te verduren. Topman Gunther Hofman herhaalde in VTM NIEUWS dat wie zijn geld terug wil, dat ook zal krijgen. En dat het hele gedoe geen bewuste commerciële zet was.

6 reacties

  • Bart pintens

    4 jaar geleden
    Ben benieuwd dat ze gaan doen met onze vlucht Malaga-Antwerpen op 22 aug 2020. Maar niet enkel TUI doet zulke wanpraktijken. We maken hetzelfde mee met IBERIA. En wij zijn de pineut. Zij trekken er zich totaal niets van aan. ‘Iw vlucht is geannuleerd’ en daar stopt het. Begin maar, hé.
  • louisette coomans

    4 jaar geleden
    IVM onze geboekte reis eind juni nar Kreta heeft TUI zeer goede info gegeven tijdens coronatijd; eveneens kregen wij in mei, datum dat resterend bedrag zou betaald worden, melding dat het beter was de betaling uit te stellen tot 2 weke voor afreis. daarna kregen we bericht dat de reis geannuleerd was en samen met dit bericht een voucher voor het betaalde voorschot. Volledig zoals wij het in gedachte hadden. Wie een goedkope vlucht vlucht boekt kan geen business behandeling krijgen.
  • leo schauwers

    4 jaar geleden
    Wanneer gaat Muyle eens optreden tegen Ryanair want die zijn Oost-Indisch doof voor een terugbetaling !
  • Paul Boutsen

    4 jaar geleden
    Maar zo snel mogelijk geld maken is wel jullie strategie. 3x een terugvlucht vanuit Tenerife op het laatste moment annuleren, en de Belgen ginder, ook al in de steek gelaten door hun eigen land omdat ze geen twee nationaliteiten hebben, laten opdraaien om zelf een privévlucht aan 600€ p/p te organiseren. Ryanair komt er nog voor uit de mensen te belazeren, Tui heeft enkel een dikker laagje vernis.
  • Dirk De Strooper

    4 jaar geleden
    Slechter doen dan deze firma is onmogelijk. NOOIT meer TUI Reis weg mijn account hadden ze verwijderd samen met mijn tickets. En daarna dagen onbereikbaar. Ga dat eens proberen met mijn belastingen.