Photo News
Volledig scherm
© Photo News

370 reizigers De Lijn vragen compensatie of verlenging abonnement door coronacrisis

In de eerste twee maanden van de coronacrisis hebben 370 reizigers De Lijn gecontacteerd met een vraag om hun abonnement kosteloos te verlengen of terug te betalen. Dat blijkt uit cijfers die Vlaams volksvertegenwoordiger Bert Maertens (N-VA) heeft opgevraagd bij Vlaams minister van Mobiliteit Lydia Peeters (Open Vld).

15 reacties

  • Georges Segers

    4 jaar geleden
    Hoe is dit mogelijk en hoe durven zij?
  • Monique Van Herck

    4 jaar geleden
    Ze ruiken weer geld ,ik denk dat alleman wel op een of andere manier er geld bij ingeschoten heeft .
  • Peter-Jan De Busschere

    4 jaar geleden
    Waar vraag je deze verlenging aan? Toen ik contact opnam met de lijn kon dit niet ...
  • Jennifer Peeters

    4 jaar geleden
    En dan? Wij krijgen ook geen deel terug van onze autoverzekering en verkeersbelasting!!!
  • David Van Nimmen

    4 jaar geleden
    Mensen met jaar abo beter 2 maand extra verlening geven Mensen met 3 maand halve tot volle maand verlengen En dat voor alle aankopen voor de 1 ste maatregelen van de regering in gang gezet werden . Zelvde voor trein abo . Beter dat dan aan iedereen gratis 12 tickets . Liever mensen belonen die het openbaarvervoer reeds gebruikt.