Illustratiebeeld.
Volledig scherm
Illustratiebeeld. © BELGA

Bpost-topman verwacht dat pakjesactiviteit op hoog niveau blijft

Bpost-topman Jean-Paul Van Avermaet verwacht dat de pakjesactiviteit ook na de coronacrisis op een hoog niveau zal blijven. Dat zei hij in ‘De Inspecteur’ op Radio2. "Er is een daling ten opzichte van de piek van eind april-begin mei, maar niet naar het vorige niveau (van voor de lockdown, red.)", klonk het. "We gaan op een hoger peil blijven".

8 reacties

  • ANTONIO POL

    4 jaar geleden
    Klantendienst van B-Post is 1 nummer en met een computerstem. Die op het laatste steeds verwijst naar internetsites van de post. Triestig!
  • Melanie Degucht

    4 jaar geleden
    De 'pakjesbezorger' steekt dikwijls een briefje in de bus (zelfs als je thuis bent, reeds verschillende malen meegemaakt) om dan de dag nadien u pakje zelf af te halen in de post.
  • Emi Hergersberg

    4 jaar geleden
    Ik woon aan de Duitse grens en verstuur over de grens en verstuur mijn pakjes vandaar naar het buitenland met GSL. Eenvoudiger en goedkoper voor boeken.
  • peter maas

    4 jaar geleden
    Een grote ramp inderdaad,pakjes verkeerd geleverd,als ze aanbellen heb je 2 seconden tijd om aan je voordeur te geraken,en pakjes die 1 tot 2 weken in het postkantoor blijven liggen voor ze worden geleverd.
  • Pako Dvorzak

    4 jaar geleden
    Sorry hoor, maar als iemand die niet anders kan als alles online bestellen wegens medische redenen en hier ervaring mee heeft. Ik bestel enkel als het het geleverd word door DHL of PostNL. Bij Bpost leveren ze niet op zaterdag niet na 16 uur, track en trace werkt nooit, klantendienst is erbarmelijk. En als je pakje niet aankomt, wel je kan wachten... dat is ongeveer alles. Ze respecteren hun eigen voorwaarden zelden.