Illustratiebeeld.
Volledig scherm
Illustratiebeeld. © EPA

KBC snoeit in kantorennetwerk: digitaal bankieren zit in de lift

KBC gaat zijn kantorennetwerk aanpassen aan het feit dat steeds meer klanten (56 procent) enkel nog digitaal bankieren, zo maakt de grootbank vandaag bekend in een persbericht. 

21 reacties

  • Lodewijk Tekath

    4 jaar geleden
    Dan kunnen ze ook snoeien in de kosten? Wij moeten toch alles zelf doen .
  • Peter De

    4 jaar geleden
    Ook hier weer de nodige klaagzangen. Alles en iedereen evolueert. Wake up and smell the coffee. Iedereen moet mee in dit verhaal, anders blijf je helemaal alleen achter. Of zijn we gestopt met de evolutietheorie?
  • Fonz Ooms

    4 jaar geleden
    Dan zullen we moeten overstappen naar een bank waar je nog wel welkom bent op kantoor. Simpel.
  • Cedric Broux

    4 jaar geleden
    Begrijpelijk. In tegenstelling tot wat de mensen in de reacties hier precies vergeten is dat de lage rente dit doet. Inkomsten van banken zijn verminderd. Het digitale zorgt voor heel veel mensen voor gebruiksgemak en ik plaats van werkkrachten te ontslaan besparen ze op bakstenen. De tijd van gratis is altijd een fabeltje geweest waar de jonge mensen (en niet die bewuste 70 plussers) nog lang voor zal moeten boeten.
  • marijke deruyck

    4 jaar geleden
    Het kantoor in Teralfene is bij een vorige besparingsronde al verdwenen, voor mij werd het duurder omdat ik in andere gemeentes moet gaan. Als ze nu het kantoor van Liedekerke, Denderleeuw of Hekelgem sluiten, verander ik van bank. Ik wil niet gedwongen worden tot digitaal bankieren.