Doordat Belgen en Nederlanders massaal online kochten, zag bpost-topman Jean-Paul Van Avermaet hoe in de sorteercentra meer pakjes dan ooit werden verwerkt.
Volledig scherm
PREMIUM
Doordat Belgen en Nederlanders massaal online kochten, zag bpost-topman Jean-Paul Van Avermaet hoe in de sorteercentra meer pakjes dan ooit werden verwerkt. © Tim Dirven

Pakjeslawine geeft bpost een boost

Als hofleverancier van online shoppers tijdens de sluiting van Belgische winkels kan bpost niet zeggen dat de zaken slecht draaiden de afgelopen maanden. Om toekomstige pieken op te vangen, investeert het in Antwerpen en Brussel om 100.000 pakjes per dag extra aan te kunnen.

3 reacties

  • Francois Jonckheere

    4 jaar geleden
    En van de winst het personeel dat de pakjes aflevert belonen ? Of is dat teveel gevraagd ?
  • Kenny brusseel

    4 jaar geleden
    Ja wat wilde als ze nog eens een coronatoeslag vragen
  • Bart Lauwers

    4 jaar geleden
    Nu nog op tijd leveren !