Ken jij de ‘nap dress’ al? De luchtige jurk is een must voor wie van dutjes houdt
Je kunt een dutje doen in je badpak, een hazenslaapje in je jogging of een uiltje knappen in eender welke outfit die je op dat ogenblik draagt. Maar nu is er ook de ‘nap dress’, een kledingstuk speciaal ontworpen voor een snel slaapje.
Zeg nooit nachtkleed tegen de ‘nap dress’, vrij vertaald: de dutjesjurk. Het kledingstuk werd ontworpen door Nell Diamond, de oprichtster van lifestylemerk Hill House Home, en is gekleed genoeg om buitenshuis gedragen te worden, maar ook comfortabel genoeg om in te relaxen.
Een dutjesjurk is zwierig en gezellig en ideaal voor al wie er van droomt om zich neer te vleien op de bank voor een gezellig dutje, maar daar nooit toe komt. Want bovenal is de jurk erg fotogeniek en doet ze vermoeden dat jij een uiltje knapt tussen zachte kussens en fris gewassen witte lakens.
Voor een ‘nap dress’ van Hill House Home tel je al snel een kleine 90 euro neer. Gelukkig vonden wij ook enkele goedkopere varianten voor wie wil dutten in stijl.
1. Hill House Home, 89 euro.
2. Mango, 29,99 euro.
3. Asos Design, 52,99 euro.
4. Stradivarius, 29,99 euro.
5. Asos Design, 44,99 euro.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Mijnenergie
Vaste energieprijzen stijgen opnieuw: 10% erbij op twee maanden tijd
-
Gouden Giro
Allerlaatste kans op 5.000 euro: neem nu deel aan de Gouden Giro en sleep talloze prijzen in de wacht dankzij HLN
Zaterdag gaat in Turijn de Ronde van Italië van start. In de eerste grote ronde van het seizoen strijden de renners om de felbegeerde roze trui. Met de Gouden Giro kan jij bewijzen dat je de strafste ploegleider bent en prachtige (geld)prijzen winnen dankzij HLN. Deelnemen is dus de boodschap! -
Meer smeren nu, minder rimpels later? Dermatoloog geeft advies: “Schakel vanaf je 30ste een versnelling hoger”
Kan je rimpels voorkomen door een collageenreserve aan te leggen? De nieuwste beautytrend ‘collagen banking’ beweert van wel. Hoe pak je dat best aan? En wanneer moet je dan beginnen? Dermatologe Ingrid Van Riet: “Deze producten werken héél goed, maar mensen met een gevoelige huid kunnen er sterk op reageren.” -
-
Frankrijk wil mensen die bij Shein shoppen een boete laten betalen
-
Een handige kit van 1,97 euro belooft je in één swipe de perfecte smokey eye: onze beautyredactrice doet de test
Een tool die je in één ‘swipe’ een perfecte smokey eye laat zetten: dat klinkt erg handig, maar ook... te mooi om waar te zijn? Onze beautyredactrice Sophie doet de test. De foto’s op de website doen dromen, de prijs van nog geen twee euro des te meer. Maar werkt het speciale borsteltje ook echt? -
20 jaar geleden een hype, dus wellicht droeg je ze ook. En nu lijken deze schoenen terug te komen
Herken je ze nog, de Puma’s die zo’n vijfentwintig jaar geleden giga populair waren? Ze waren gemaakt voor Formule 1-piloten, maar al snel wilde iedereen ze. Vandaag lijken ze terug: stijlicoon en topmodel Emily Ratajkowksi zweert weer bij de sneakers van het Duitse merk, en ook op sociale media verschijnen de eerste video’s. Binnenkort ook bij de trendgevoelige Vlaming? -
Mango strikt ex-Spice Girl voor een “sensuele” en “bevrijdende” kledingcollectie die eind april uitkomt
-
Jobat
Wie krijgt vakantiegeld? Om welk bedrag gaat het? En wanneer wordt het uitbetaald?
-
Deze 10 goedkope beautyproducten worden ook gebruikt door professionals: “Contouren was nog nooit zo makkelijk”
Cosmetica hoeft niet duur te zijn. Dat bewijst onze beautyredactrice Sophie. Ze tipt tien toppers voor je huid én je portemonnee. “Deze vloeibare oogschaduw is dé favoriet van professionals en met reden.” -
Dure juwelen voor kinderen zitten in de lift. “Ik gaf ooit een gouden armband van 500 euro”
Een armbandje van 500 euro of een ketting met edelsteen van 1.300 euro voor je kroost? Gouden kinderjuwelen zijn hip, maar hebben al snel een hoger prijskaartje dan hun tegenhangers uit zilver, koper of plastic. Volgens experts is goud geen overbodige luxe voor je kind of tiener, wél een investering. “Trendy mama’s geven al graag veel uit aan kinderkledij, dus waarom geen duur juweel?” -
Een wondermooie vrouw, maar is ze echt? Bekend merk belooft nooit met AI te werken voor hun advertenties
0 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageer