HelloFresh is een van de grote winnaars van de coronacrisis.
Volledig scherm
PREMIUM
HelloFresh is een van de grote winnaars van de coronacrisis. © ANP

De Duitse winnaars van de coronacrisis: HelloFresh en Zalando

De Duitse bedrijven HelloFresh, de leverancier van maaltijdboxen aan huis, en online kledinggigant Zalando behoren tot de grote winnaars van de coronacrisis. Ook nu de economie steeds meer heropent en mensen weer op straat komen, blijven de bestellingen binnenstromen. Beide aandelen zitten in de buurt van een recordkoers.

2 reacties

  • Nico Herbots

    4 jaar geleden
    Hello Fresh is inderdaad handig wanneer je zo weinig mogelijk buiten wil of mag komen en de hele dag moet werken. Je hebt veel keuze uit verschillende gerechten, je moet de deur niet uit, je eet eens iets anders dan anders en je hebt de recepten en ingrediëntenlijst om later nog een keer zelf te maken. Niet om elke week te doen, maar voor af en toe een keertje is het ideaal.
  • Johny vanderlinden

    4 jaar geleden
    Zalando is winnaar omdat je alles gratis mag terugsturen als je het beu bent of een showke mee verkocht hebt.