Caroline Seidel/dpa
Volledig scherm
© Caroline Seidel/dpa

CD&V wil dat telecomoperatoren nummers blokkeren op vraag van klant

CD&V-Kamerlid Leen Dierick wil telecomoperatoren klantvriendelijker maken. Zo wil ze dat alle operatoren het mogelijk maken dat klanten nummers laten blokkeren waarvan ze geen oproepen meer willen krijgen. Ook wil ze een maximale wachttijd bij de telefonische klantendienst van 2,5 minuten wettelijk verankeren.

7 reacties

  • Isabelle dethoor

    4 jaar geleden
    Binnen de 2 minuten? Zit hier op dit moment al 35 minuten in de wacht bij Proximus!!
  • Wilfried Vanden Berg

    4 jaar geleden
    Als je een degelijk toestel hebt , kan je dat gerust zelf doen. Lees de handleiding degelijk, en je zal zien, het is heel eenvoudig. De provider hoeft dit niet te doen . Maar een handleiding lezen? Voor sommige is dat blijkbaar te moeilijk.
  • Eddy Keulier

    4 jaar geleden
    Dan moet het wel het echte nummer zijn. Niet het nummer dat je op je telefoon ziet verschijnen. Die kan je elk gesprek veranderen, bv zelfs de nummer van de gebelde maken.
  • Serge Aernoudt

    4 jaar geleden
    Het moment dat ze in de regering zitten zouden ze dat kunnen belissen, of anders zijn ze andermaal de aandacht aan het afleiden en kunnen afwijken wat ze eigenlijk zouden moeten doen: BESTUREN in 't belang van de bevolking.
  • Latifa Ouakrim

    4 jaar geleden
    Goed idee!