BMW's anti-haatcampagne naar aanleiding van het vele commentaar op de omstreden bevertanden-grille van nieuwe modellen.
Volledig scherm
BMW's anti-haatcampagne naar aanleiding van het vele commentaar op de omstreden bevertanden-grille van nieuwe modellen. © Twitter/BMW

BMW zegt sorry voor belachelijk maken belangrijkste doelgroep op sociale media

BMW heeft excuses aangeboden voor een op de sociale media gelanceerde campagne die de zogeheten ‘boomers’ belachelijk maakt. Met de zin ‘Oké, Boomer, en wat is jouw reden om niet te veranderen?’ zette de campagne kwaad bloed bij de belangrijkste groep kopers van BMW's.

11 reacties

  • Maxim Jans

    3 jaar geleden
    Beter wat meer tijd gestoken in een mooi ontwerp dan in al die marketingpraat.
  • rita jordaens

    3 jaar geleden
    mooi is het zeker niet ik zag de vorige snuit veel liever deze is er een heel deel over vind ik persoonlijk toch en de 3 reeks coupe is zeker zo mooie en minder duur 
  • poncha poncha

    3 jaar geleden
    Ben echte bmw fan , maar die grill is een grote fout. Het plaatje klopt totaal niet, ze gaan er zeker niet meer verkopen tegenover het vorige model.
  • Robert DE REU

    3 jaar geleden
    Is met veel modellen zo, ikzelf rij van 1972 met Mercedes tot op heden als ik de nieuwe modellen bekijk vindt ik ze allesbehalve mooier op geworden, zelf de legendarische ster is verdwenen ( behalve op S klasse ), gelukkig kan je bij een  C of E nog een ster laten monteren, maakt toch nog een beetje goed.
  • Joris Peeters

    3 jaar geleden
    Op en paar modellen na is er altijd al sprake geweest van weinig elegantie bij BMW. Te duur voor wat het is, hoge onderhoudskosten, enkel goed voor leaserijders die hem toch na vier jaar vervangen.