Illustratiebeeld, Burger King.
Volledig scherm
Illustratiebeeld, Burger King. © REUTERS

Fastfoodketen Burger King krijgt na ruim 20 jaar nieuw logo

BuitenlandHamburgerketen Burger King krijgt een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. Het is voor het eerst in meer dan twintig jaar dat het Amerikaanse fastfoodbedrijf zijn logo verandert.

10 reacties

  • Franky Mattheyssens

    3 jaar geleden
    Maakt niet uit BK is toch niet te vreten.
  • Mich Vanderhoydonck

    3 jaar geleden
    Hélaas blijft junk junk Desondanks de nieuwe verpakking blijf ik gezonder Europees voedsel trouw.
  • Fantozzi Ugo

    3 jaar geleden
    Aah, zonde, het linker logo is veel mooier, straalt ook meer uit ! Hopelijk blijven de BK burgers de beste van't land.
  • Jean De Jaegher

    3 jaar geleden
    Waaaw, dat gaat de hamburgers duurder maken: onderzoekskosten, drukkosten, ontwikkelingskosten etc: miljoenen euro's of dollars, die ze wel ergens gaan terugvinden. Het blijft junkfood.
  • Geana Lam

    3 jaar geleden
    Thierry. Bedankt voor me te laten lachen ;-)