Links: de nieuwe Samsung Galaxy S21-smartphones. Rechts: Willem Visser, Vice President bij Samsung Electronics Benelux
Volledig scherm
PREMIUM
Links: de nieuwe Samsung Galaxy S21-smartphones. Rechts: Willem Visser, Vice President bij Samsung Electronics Benelux © Samsung

INTERVIEW. Topman Samsung: "We willen in 2021 plooibare smartphones mainstream maken”

iHLNDe nieuwe Samsung Galaxy S21-smartphones zijn voorgesteld en dat is de ideale aanleiding om te spreken met Willem Visser. De Nederlander is verantwoordelijk voor smartphones, tablets en smartwatches bij Samsung Benelux. Hij blikt vooruit op 2021, maar kijkt ook terug op vorig jaar en niet alleen om het over corona te hebben. We stelden hem bijvoorbeeld de vraag waarom je advertenties te zien kan krijgen op je duurbetaalde Samsung-smartphone.

6 reacties

  • Joris Vanderaert

    3 jaar geleden
    Je kan uren palaveren over de noden van zo'n ding. Je kan ertegen zijn, alleen, de geschiedenis dreigt je ongelijk te geven. Samsung kwam 10 jaar geleden ook met grotere telefoons, groter dan de toenmalige iPhone, waarvan het scherm 3,5 inch was, en volgens Steve Jobs zou dat nooit groter moeten zijn. Vandaag de dag zijn àlle telefoons véél groter dan de iPhone van toen. Klaptelefoons zijn vroeger ook gevolgd op grote GSM's. Ik durf gokken dat dit nu ook zo zal evolueren.
  • Joel Vandermeeren

    3 jaar geleden
    De mensen zouden zo'n duur merk eens een 4 jaar niet moeten kopen dan zie je gelijk die dingen met de helft dalein in prijs. Al die GSM's zijn zo overprijst en de mensen laten hun vangen omdat ze aan iederen moeten kunnen laten zien dat ze laatste nieuwe bling bling hebben. De meeste dingen die erop staan gebruik je zelden of nooit. Zolang de mensen hun in het zak laten zitten zullen die dingen blijven verkopen.
  • Ives Ameel

    3 jaar geleden
    Wat heeft dat voor nut buiten geld rijven, kun je met dat ding telefoneren.
  • Mia Vanmeerhaeghe

    3 jaar geleden
    Vermoedelijk weer een snufje waarvan er binnen een paar jaar geen sprake meer van is. Alles om toch maar de mensen te overtuigen weeral iets nieuws te kopen.
  • Tim Vercammen

    3 jaar geleden
    Waarom moet ik in godsnaam mijn gsm kunnen plooien?