RV
Volledig scherm
© RV

Jonge start-up bedenkt warme corona-actie: deel digitale knuffels uit en steun zo Rode Kruis

21 januari is het internationale knuffeldag, maar omwille van je-weet-wel-wat mag knuffels uitdelen aan iedereen die je wil dus nog even niet. Swipedrinks, een jonge Oost-Vlaamse start-up die zich in normale tijden met een uniek betaalconcept richt op evenementen, zet daarom een digitale knuffelactie op ten voordele van Rode Kruis-Vlaanderen. Wie een familielid of vriend een hart onder de riem wil steken, weet dus waar naartoe te surfen. Kostprijs? Eén euro per knuffel.

4 reacties

  • ANNELIES VAN DEN BERGHE

    3 jaar geleden
    Top initiatief! Hartverwarmend in deze tijden.
  • Valentin Valmont

    3 jaar geleden
    Elk initiatief is lovenswaardig, maar vrees het ergste. Verkoop liever iets nuttig en tastbaar. Onlangs kocht ik een pakje zakdoeken met reclame voor het goede doel, ik was er nog blij mee ook. Het goed gevonden concept draagt de naam pac-pac media. Dat zou pas een succes zijn voor het Rode Kruis.
  • Daniel Corstjens

    3 jaar geleden
    Als wij aan alle goede doelen iedere keer wat geld moeten geven dan houden wij op het eind van de maand geen rotte euro over!
  • Dirk De Troyer

    3 jaar geleden
    Mooi initiatief! Jonge mensen met het hart op de juiste plaats.