Photo News
Volledig scherm
© Photo News

Meer dan 300 klachten bij Vlaamse Ombudsdienst over zonnepanelen-arrest

De Vlaamse Ombudsdienst heeft op een week tijd meer dan 300 klachten ontvangen naar aanleiding van het arrest van het Grondwettelijk Hof over de zonnepanelen en de digitale meter. Ombudsman Bart Weekers wil graag helpen om de "vertrouwensbreuk" te herstellen. De voorgestelde compensatie is volgens hem "een deel van de oplossing". "Maar dat alleen herstelt geenszins het vertrouwen", klinkt het.

19 reacties

  • Louise Maertens

    3 jaar geleden
    De Vlaamse Regering is zopas officieel in gebreke gesteld!
  • Elesio Proietti

    3 jaar geleden
    In het Brusselse en Waalse gewest voorziet een arrest van het Grondwettelijk Hof dat men de digitale meter kan weigeren. In hoeverre betekent dit een discriminatie tov van de Vlaamse afnemer? Kan dit worden aangekaart en door wie?
  • Elesio Proietti

    3 jaar geleden
    Proietti Elesio De overheid heeft toch trouwens BTW geïnd op al die zonnepanelen. Puur opgezet spel, al hun loze beloften. Ook zij waren voor één keer snel met hun oplossing op 15 januari.
  • Elesio Proietti

    3 jaar geleden
    De overheid heeft toch trouwens BTW geïnd op al die zonnepanelen. Puur opgezet spel, al hun loze beloften. Ook zij waren voor één keer snel met hun oplossing op 15 januari.
  • MARC DEGEEST

    3 jaar geleden
    Heb je onze regeingsmensen gezien in villa-politica tijdens het debat over de digitale meter, ze durfden amper opkijken,en hoopten dat het rap voorbij was. Ze waren al in gedachte bij een goed betaalde job in Europa zoals onze man uit Puurs..en dan maar klagen dat de oppositiepartijen groter worden , neem uw verantwoordelijkheid of stap het op, bij Infrabel zoeken ze nog spoorleggers, dan zan je weten wat werken is... Marc Degeest