Photo News
Volledig scherm
© Photo News

Ook beroepsvereniging scherp voor ‘Pano’: “Reportage schept verkeerd beeld”

Daags na de Pano-reportage op Eén over de Vlaamse contacttracing reageert nu ook Customer Contact, de beroepsvereniging van Belgische klantendiensten en contactcenters. De aangerekende tarieven zijn wel marktconform, klinkt het. De sector vindt dat de reportage “een verkeerd beeld schept van de klantcontactmedewerkers”. Eerder had het agentschap Zorg en Gezondheid al kritiek geuit.

43 reacties

  • Anoniem

    3 jaar geleden
    Dat ze allerlei vragen stellen waar ze geen zaken mee hebben is de grootste ergernis.Ze vragen zelfs langs de telefoon gegevens op(code achter op paspoort).Vertel mij eens wat ze daar willen mee doen,dat is de ervaring wat een van mijn dochters mocht ervaren.Ze heeft daar uiteraard niet op gereageerd en niks doorgegeven waarna de beller naar haar zeggen zelfs agressief werd en begon te dreigen met allerlei sancties. Achteraf had ze twijfels of ze wel ene van contactopvolging aan de lijn was.
  • eddy vanhuldenberg

    3 jaar geleden
    eddy vanhuldenberg Goed bezig PANO maar doe dat bij iedere partij op de zelfde manier
  • Marianne Van den Lemmer

    3 jaar geleden
    Een eye-opener, alweer. Hoe onze regering met onze centen smijt. Ook alwéér.
  • Kristine Delacourt

    3 jaar geleden
    Als Pano Dries Van Langenhove aanpakt dan zijn ze goed bezig, maar als ze de contactopsporing fileert dan geven ze een verkeerd beeld. Sorry jongens, maar ik vind de besteding van ons belastinggeld en de aanpak van de corona crisis veel belangrijker dan de ranzigheden van een klein clubje idioten. Een ding is duidelijk: Vivaldi heeft weer eens spectaculair gefaald!
  • patrick boone

    3 jaar geleden
    Pano zal er niet om liegen,dus waarheid kwetst ik geloof PANO volledig