De Audi-productie in de fabriek in Vorst zal eind maart opnieuw een week stilliggen.
Volledig scherm
De Audi-productie in de fabriek in Vorst zal eind maart opnieuw een week stilliggen. © BELGA

Audi Brussels: “Nog tot juli problemen met aanvoer microchips”

Audi Brussels verwacht nog de hele eerste helft van het jaar problemen met de aanvoer van chips. Dat vertelt woordvoerder Peter D'Hoore aan persagentschap Belga. Zakenkrant ‘L'Echo’ maakte vandaag bekend dat de productie in de fabriek in Vorst eind maart opnieuw een week zal stilliggen, maar daar is bij Audi Brussels nog geen sprake van.

7 reacties

  • Els Pauwels

    3 jaar geleden
    Ik steek geen geld meer in luxe auto's . Veel geld om gefrustreerd in de file te gaan staan, nee merci, ga ik wel een paar keer extra op reis wat meer geld uitgeven
  • Anoniem

    3 jaar geleden
    @Robby Van Mieghem,juist heb toestel ook bij de Chinezen bestelt en tot tegenstelling ze steeds beweren is het geen brol en al verschillende mensen geholpen,maar dit buiten beschouwing wil ik maar zeggen hoe smerig het eraan toegaat tegenwoordig en dat zo uit de hand is gelopen is voor 95% te danken aan loonwagens waar de garages gretig op inspelen.Heb je geen verstand van dan kost het een klein fortuin voor de doorsnee bevolking.
  • Robby Van Mieghem

    3 jaar geleden
    Batterij inlezen kan je zelf als je technisch bent ( of laten doen door iemand die technisch is ) . Een vcds kabel kost je in china nog geen 15 euro en je kan allerlei opties 'die je normaal moet betaen bij aanschaf ) ook enablen. Ze zien mij niet graag komen in de garage dat is een feit, want bij elke nieuwe audi die ik rijd krijg ik de opmerking waarom hebt u dit aangepast :-)
  • Jelle koereur

    3 jaar geleden
    Weglaten uit auto’s? Dat is geen optie. Die heb je nodig en zeker in de toekomst. Of je voor -of tegenstander bent van autonoom rijden maakt niet uit. Het zal er komen en het is de toekomst waar we naartoe gaan. Dan zijn al die chips belangrijker dan het stuur zelf. Niet dat het er morgen al gaat zijn, maar de komende jaren zal dit steeds meer en meer opkomen.
  • Anoniem

    3 jaar geleden
    Pff,een pest is het in de "moderne wagens" die ervoor zorgen dat je zelfs een simpele batterij(fossiele wagens)niet zelf meer kan wisselen.Vriend had onlangs zijn batterij stuk (Audi) niet alleen vroeg Audi 459€ voor de batterij(AGM) die je op internet crack dezelfde 189€ koste en kwam ook nog eens 180€ bij om ze te vervangen en ze "In te lezen" want anders erkend de wagen de nieuwe batterij niet.Geweldig puur mensen geld uit de zak-ken halen ,heb hem voor minder dan 1/3 vd prijs gedaan.