Bilzen
Volledig scherm
PREMIUM
Bilzen © Colruyt

Colruyt richt met volumepromoties nu ook pijlen op uiterst promogevoelige onlineklant

Een korting van 46% op 14 kilo Whiskas-kattenvoer, een toren van 84 rollen Scottex-toiletpapier aan fors minder dan de helft van de prijs, of Dreft Platinum vaatwastabletten 63% goedkoper dan normaal, tenminste voor wie meteen een hoeveelheid voor bijna twee jaar koopt. Colruyt lanceert vandaag Deals!, een onlineplatform uitsluitend met volumepromo’s. De retailer hoopt daarmee de steeds groter wordende groep promogevoelige kopers die zich nu via vooral buitenlandse webshops bevoorraadt, voor zich te winnen.

4 reacties

  • Walter Van Criekinge

    3 jaar geleden
    ALDI / LIDL en Delhaize / Carrefour hebben ongeveer dezelfde prijzen, dus die zetten ons ook constant in het zak. Als je plaats genoeg hebt kan je er een mooi voordeel uit halen.
  • karin verwimp

    3 jaar geleden
    Ik ga wel fysiek winkelen (op momenten dat het rustig is in de winkel). Prijzen voor de goederen bij online bestellen liggen hoger dan in de winkel zelf terwijl je al servicekosten betaald voor het klaarzetten van je bestelling! Met als gevolg dat wanneer je bvb 16 flessen Coca-Cola als die in de aanbieding staat, zelfs zonder de servicekosten mee te tellen, een paar euro meer betaald via online winkelen dan wanneer je het zelf uit de rekken gaat nemen.
  • Johan Billiet

    3 jaar geleden
    Dit betekent dus dat de gewone klant al die jaren in normale hoeveelheden koopt al die jaren al in de zak wordt gezet. In die betonnen bunker gaan kopen van Colruyt...nee hoor dank u. Combinatie van ALDI / LIDLl en Delhaize / Carrefour voldoet perfect en is stukken aangenamer..
  • Lieven tanghe

    3 jaar geleden
    Kortingen van 46 % voor grote volumes???? daar moeten ze nogal wat winst op maken !!!