©  JBC

JBC en Kom op tegen Kanker lanceren wielercollectie

In aanloop naar het wereldkampioenschap tijdrijden en wegwielrennen in september lanceren de Belgische modeketen JBC en Kom op tegen Kanker een wieler- en vrijetijdscollectie voor jong en oud. Een deel van de opbrengst gaat naar het goede doel.

,Hanne Vandenweghe

De wieler- en vrijetijdscollectie zijn van het Italiaanse wielermerk Santini en maken deel uit van de ‘Gelijk nen Echte’-campagne van Kom op tegen Kanker, de officiële partner van het aankomende evenement.

De organisatie wil met behulp van de collecties en heel Vlaanderen ‘de grootste ploeg tegen kanker’ samenstellen. JBC steunt de campagne door 15 tot 20 procent van de opbrengst van de outfits te doneren aan het goede doel.

Het wereldkampioenschap tijdrijden en wegwielrennen vindt dit jaar plaats van 18 tot en met 26 september. Het wordt een speciaal evenement, want het staat in het teken van het honderdjarige bestaan van wereldkampioenschappen wielrennen.

De collecties zullen vanaf begin april beschikbaar zijn in alle JBC-winkels en online. Meedoen met de ‘Gelijk nen Echte’-challenges? De eerste uitdaging staat gepland op 2 april. Meer informatie volgt op komoptegenkanker.be/gelijknenechte en via de kanalen van de 2021 UCI Road World Championships.

©  JBC




Reclame:
De beste kortingen van JBC voor u verzameld >>



Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer