Tiffany & Co lanceert videocampagne met Lady Gaga

Zangeres Lady Gaga straalt tegenwoordig niet alleen op het podium, maar ook in de nieuwste campagne van het Amerikaanse juwelenmerk Tiffany & Co. De ster treedt daarmee in de voetsporen van het Nederlandse topmodel Doutzen Kroes en actrice Lupita Nyong’o.

vwh

Tiffany & Co heeft Lady Gaga (30) uitgekozen als gezicht van het prestigieuze juwelenmerk. Ze is onder meer in een videoreclame te zien zijn. Die werd op zondagavond 5 februari voor het eerst getoond tijdens de reclame van de Super Bowl op zondag. Lady Gaga zelf, trad ook op tijdens de Half Time Show van het sportevenement.

In de campagne, die tot stand kwam met de hulp van modefotograaf David Sims en befaamd Vogue-styliste Grace Coddington, werd teruggeblikt naar het oude Hollywood. Lady Gaga ziet er stijlvol uit in een zwart-witte outfit die duidelijk is gebaseerd op filmicoon Audrey Hepburn. Naast juwelen draagt de blonde zangeres nog een bijzonder accessoire in de reclame: haar Franse bulldog Asia.

“Ik ben vereerd dat ik deel mag uitmaken van de ‘Tiffany’-familie. Ik ben maar één dame in een lange rij generaties vrouwen. We zijn niet alleen trots om de juwelen te ontvangen als geschenk, maar we kennen de glamour van het sterk, ambitieus en creatief zijn. We houden van onszelf en veranderen onze problemen in platinum”, schrijft Gaga woensdag bij een kiekje waarmee ze het nieuws bekendmaakte.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer