De beautylijn van ‘Stranger Things’-ster Millie Bobby Brown komt naar België: vegan, betaalbaar en speciaal ontworpen voor Gen Z
De ene na de andere ster lanceert tegenwoordig een eigen huidverzorgingsmerk of make-uplijn. Zo ook Millie Bobby Brown (17), die we kennen als het personage Eleven uit de Netflix-hit Stranger Things. Het verschil tussen haar merk en andere merken van sterren? ‘Florence by Mills’ is specifiek gericht op mensen van Millies generatie, Gen Z. Vanaf volgende week is het merk voor het eerst verkrijgbaar bij ons via ICI Paris XL.
De Britse actrice was piepjong toen ze razend bekend werd dankzij haar rol in Stranger Things. Dat maakte haar een rolmodel voor veel tieners én het gaf haar een platform op sociale media. Het is dan ook niet zo’n gek idee dat de zeventienjarige in 2019 een eigen lijn lanceerde met Gen Z als doelgroep. Ze was destijds vijftien jaar oud. Aandoenlijk: Millie vernoemde het merk naar haar grootmoeder, Florence, die vorig jaar overleed. Mills is dan weer een van haar eigen bijnamen.
Veranderende noden
Je lichaam en huid ondergaan heel wat veranderingen als puber, wat het voor velen een lastige periode maakt. Gelukkig kunnen een goede huidverzorgingsroutine en de juiste producten al een wereld van verschil maken. Dat weet Millie, boegbeeld van Gen Z, als de beste. Daarom speelde ze met haar merk in op de noden van die generatie. Want enerzijds wordt er meer dan ooit belang gehecht aan ‘schone’ producten, anderzijds zijn we met zijn allen steeds beter geïnformeerd over de ingrediënten in onze serums, reinigers en crèmes. Twee aspecten waar Millie rekening mee heeft gehouden in het ontwikkelen van haar lijn: alle producten zijn dermatologisch getest, dierproefvrij, bestaan uit vitamines en plantaardige ingrediënten en zijn vrij van parabenen, sulfaten en synthetische geurstoffen.
Daarnaast is Florence by Mills betaalbaar, met prijzen tussen de 15 à 25 euro - niet onbelangrijk voor jonge mensen die vaak een beperkt budget hebben. Verder is het op de website ook mogelijk om de producten virtueel uit te testen en zo je juiste tint te vinden. Over gebruiksvriendelijkheid gesproken.
(Lees verder onder de foto.)
De lijn bevat zowel make-up als huidverzorging en de producten zijn zo ontwikkeld dat je er creatief mee kan zijn. Want als tiener ben je natuurlijk volop bezig met het ontwikkelen van je identiteit.
In het gamma zitten onder andere een gezichtsreiniger, een verzorgende crème, acne pads (die puistjes uitdrogen), micellair water en een face mist, maar ook mascara, highlighter en wenkbrauwgel. De producten zien er niet alleen leuk uit, ze blijken volgens tevreden gebruikers ook echt te doen wat ze beloven.
Binnenkort kan jij het zelf testen, want de Florence by Mills-collectie is vanaf 2 augustus 2021 exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL België en Luxemburg.
Lees ook :
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
PREMIUM
Hoe herstel ik pigmentvlekken? En kan ik kleine ogen vergroten zonder operatie? 19 prangende beautyvragen beantwoord
-
Crocs en Pringles smelten samen in één schoen: waarom zijn we zo’n fan van ‘lelijke’ mode?
Goed nieuws voor alle fans van faux-fashion: vanaf vandaag kan je de limited-edition Crocs in samenwerking met chipsproducent Pringles in huis halen. Want het merk achter deze tuinsandaal weet: hoe gekker en opvallender de crocs, hoe beter. Wat is het geheim achter het succes van deze ‘foute’ kledij of schoeisel? Onze moderedacteur David legt uit. “Deze trend past perfect bij onze tijdsgeest.” -
Ook Hailey Bieber doet mee: waarom alle celebs plots een huidverzorgingslijn lanceren
De cosmeticalijnen van Kylie Jenner, Rihanna, Alicia Keys en Pharell Williams kenden we al, maar nu richt ook Hailey Bieber haar pijlen op de cosmeticawereld. Daarmee is het model al het zoveelste bekende gezicht dat huidverzorgingsproducten op de markt brengt. Waarom is skincare zo’n big business? Onze beautyjournalist Sophie Vereycken legt uit. -
-
TV
Netflix dropt nieuwe trailer voor het vierde seizoen van ‘Stranger Things’, maar fans moeten nog een jaar extra geduld hebben
-
“Eleganter dan een sneaker, minder ordinair dan een naaldhak.” De schoen van je oma breekt door als supertrend
Gespot op de catwalks: de pumps van je bomma. De wijlen Britse prinses Diana was grote fan van de comfortabele, zij het niet zo sexy ‘omaschoenen’. Maar hoe draag je de ouderwetse hakjes anno nu? Styliste Lisa Sergeant geeft tips: “Zo is het classy en niet granny.” -
Spaargids.be
Geniet jij al optimaal van deze fiscale voordelen voor je woning en schuldsaldoverzekering?
De overheid sabelde de voorbije jaren zwaar in de fiscale voordelen die burgers krijgen als ze een hypothecaire lening afsluiten. Toch zijn er nog altijd te rapen, zo weet Spaargids.be, dat meteen drie slimme fiscale adviezen op een rij zet. -
PREMIUM
Onze redactrice betaalt 277,50 euro bij de bekendste BV-kapper. Wat krijgt ze daarvoor? “Is hij attent of is dit marketing?”
-
Tepels, trenchcoats en tijdloze elegantie: deze trends van op de catwalks zal je ook echt willen dragen
-
Mijnenergie
EnergyVision introduceert gratis zonnepanelen met goedkoper stroomcontract: een interessante formule?
Gratis zonnepanelen én goedkopere stroom: dat is het model waarmee EnergyVision Vlaanderen wil veroveren. De energiespeler werkt volgens het derdebetalersysteem. De installatie van de zonnepanelen is gratis. Aan EnergyVision betaal je voor de opgewekte elektriciteit die je verbruikt. Mijnenergie.be analyseert de opmerkelijke formule, waar ook mede-investeerder Marc Coucke via zijn investeringsmaatschappij Alychlo zijn schouders onder zet. -
PREMIUM
Droog, krullend, fijn of dik haar? Dit is de ultieme haargids voor elk haartype. “Gebruik twee borstels”
Haren wassen, hoe moeilijk kan het zijn? Shampoo, conditioner en klaar. Toch klopt dat niet helemaal. Afhankelijk van je haartype kunnen kleine aanpassingen je helpen om het allerbeste uit je kapsel te halen. Dankzij deze haargids wordt every day een good hair day. “Heb je steil haar en had je graag meer body? Een zeezoutspray is ideaal voor meer textuur.” -
PREMIUM
GETEST. Iedereen wil de nieuwe Dyson Airstrait, de opvolger van de Airwrap. Maar is hij echt 499 euro waard?