Reclamespot van Citroën zorgt voor opschudding: “Het normaliseert seksuele intimidatie”

Een reclamespot van Citroën-Egypt zorgt voor heel wat opschudding. Popster Amr Diab fotografeert een vrouw zonder haar toestemming. Volgens de Verenigde Naties is nochtans 99 procent van de Egyptische vrouwen al eens slachtoffer geweest van seksuele intimidatie.

9 reacties

  • Severine Degreef

    2 jaar geleden
    Wat een voze, belegen spot. Meer kan ik er niet over zeggen.
  • dretie munkies

    2 jaar geleden
    Hoeveel andere merken kan je voor gelijkaardige spots over de zelfde kam scheren ?
  • Ronny Severeyns

    2 jaar geleden
    Jawadde, is dit echt waar we ons mee willen bezig houden? Als dit een echt probleem is zouden honger, oorlog en alle geweld tegen ander leven al lang moeten zijn uitgeroeid.
  • Carl Peeters

    2 jaar geleden
    Tegenwoordig is alles sexuele intimidatie.
  • Gilbert Hermans

    2 jaar geleden
    Men kan achter alles iets zoeken. Het wordt steeds maar meer en meer uitvergroot.