Zelfstandige Marc (58) blokkeert toegang tot ING-filiaal: “Rekening al sinds oktober geblokkeerd zonder uitzicht”

Asse/TernatMarc Meert (58), zaakvoerder van de gelijknamige firma uit Ternat, voerde dinsdag protest aan het ING-filiaal in Asse. Hij plaatste zijn bestelwagen voor de inkomdeur met als bedoeling de toegang af te sluiten. Zijn professionele zichtrekening werd in oktober geblokkeerd en de situatie is volgens hem uitzichtloos. Rond het middaguur kreeg hij te horen dat een team zich met de zaak ging bezighouden, waarop hij vertrok. “Voorlopig kan ik mijn plan trekken, maar dit moet niet veel langer meer duren”, zegt hij. “Als het moet, kom ik volgende week terug.” 

98 reacties

  • Nicky De Wit

    2 jaar geleden
    kadert vermoedelijk in controles die financiële instellingen verplicht moeten uitvoeren. -> vermoedelijk? Dat kunnen ze toch snel nakijken dan of er daar iets ontbreekt? En als hij die gegevens dan bezorgd is de kous toch af en moet die man toch gewoon terug aan zijn centen kunnen? Of ben ik nu een simpele ziel?
  • Abdel Ouchan

    2 jaar geleden
    Jarenlang klant geweest, Ben superblij dat ik daar een jaar geleden vertrokken ben. Service = 0
  • franky van damme

    2 jaar geleden
    De banken hebben sinds geruime tijd hun doeltreffendheid voorbij geschoten gevolg,de werkende klasse zal het gelach betalen
  • Frank Bauwens

    2 jaar geleden
    Ik ben ook weg bij ing. Als we dan toch alles zelf moeten doen online, dan liever bij een kleinere bank.
  • Marc Wouters

    2 jaar geleden
    Er is een reden dat men de klanten van banken cliënten noemt. Het woord klantvriendelijk bestaat, maar cliëntvriendelijk niet.