Mohoric.
Volledig scherm
Mohoric. © LAPRESSE

U keek massaal naar Milaan-Sanremo: ruim 800.000 kijkers zagen durfal Mohoric winnen

Milaan-SanremoMilaan-Sanremo was een schot in de roos. Niet alleen qua spektakel op de fiets, ook qua kijkcijfers. Maar liefst 803.000 kijkers zagen op VTM hoe de Sloveen Matej Mohoric het groepje favorieten aan diggelen reed in de afdaling van de Poggio en de sprint net voor wist te blijven. En dat was niet alles. Gemiddeld klokte de uitzending af op 462.000 kijkers op VTM. De livestream op HLN.be werd dan nog eens door 100.000 bezoekers bekeken. Een groot succes dus.

4 reacties

  • Daniel Meuleman

    2 jaar geleden
    Ik was ook een van die 803.000 kijkers maar dat is eenmalig, voor mij geen koersen meer op VTM. Die reclame stoort mij enorm, kan men nu echt niet meer zonder die reclame?
  • patrick isenborghs

    2 jaar geleden
    fons wat mohoric hier liet zien was een puur stukje kunst van het kunnen dalen. Als je ziet hoe kalm hij die slippers corrigeerd spreekt boekdelen.98 op 100 liggen hier tegen het asfalt.Afdalingen liggen nu eenmaal in een parcour net zoals beklimmingen & ze hebben trouwens al onterecht maatregelen genomen. Gaan ze bij een nat wegdek ook afdalingen neutralizeren in de grote rondes?
  • Fons Heylen

    2 jaar geleden
    Durf al , dat was met doodsverlangen. Men zou bij de UCI zoiets moeten bestraffen. Als hij de controle verliest en hij tegen die lage stenen muurtjes knalt is het over en uit , misschien zelfs voor ALTIJD , met zo’n rotvaart. Natuurlijk, volgt er niemand ….er zijn nog veel koersen dit jaar en de volgende jaren . Compleet maf.
  • René De Rocker

    2 jaar geleden
    Ik heb ook gezien in de uitzending dat Mohoric op het nippertje tweemaal een valpartij kon vermijden. Hij mocht van geluk spreken bij al de risico's die hij nam. Hij kon net zo goed de eerste in de ambulance geweest zijn in plaats van de eerste over de streep. 'Dropper post', bijna gedropt in 't hospitaal ja.