Geen burgers, noch frietjes: Quick lanceert nagellak in haar iconische rode tint
Wat fastfood betreft, is Quick onze Belgische trots. Maar de hamburgerketen heeft blijkbaar meer in zijn mars dan, nu ja, hamburgers. Voor de eerste keer ooit lanceert het fastfoodrestaurant nagellak. En het richt zich niet enkel op de gebruikelijke doelgroep, zo wordt meteen duidelijk als je kijkt naar hun campagnebeelden.
Na de Giant, de Suprême Cheese en de Magic Box lanceert Quick een nieuw product, al past het niet helemaal in het voorgaande rijtje. De keten verkoopt sinds kort namelijk nagellak, niet verwonderlijk in hun kenmerkende rode tint. Op de webshop kan je een potje kopen voor zes euro, of drie potjes voor vijftien. Ook zijn er nail art-stickers te koop met het logo van Quick om je manicure naar een nóg hoger niveau te tillen.
Opvallend: in de campagnebeelden op hun Instagrampagina zien we Vlamingen en Gen Z-ers Arnaud Snauwaert en Simon Wauman. Daarmee zendt de keten een duidelijk signaal uit: manicures zijn óók voor mannen.
(Lees verder onder de foto’s.)
Met deze campagne volgt Quick andere fastfoodketens die ook steeds vaker merchandise verkopen. Eind vorig jaar bracht McDonalds nog een collectie uit met sneakerwinkel Snipes. En de Nederlandse afdeling van McDonalds lanceerde vorige week nog de ‘Litter en Glamour’-campagne waarbij mensen worden aangespoord om de omgeving rond de restaurants proper te houden. In ruil kan je 14 karaats, vergulde juwelen winnen die deels gemaakt zijn van zwerfafval.
Wees er snel bij als je de nagellak aan je collectie wilt toevoegen, want het gaat om een gelimiteerde uitgave.
Lees ook:
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
HLN Shop
“Gekookt zijn ze vaak echt niet lekker”: Pascale Naessens verklapt hoe je groenten wél smakelijk op je bord krijgt
-
Spaargids.be
Dit is wat je jaarlijks uitspaart door elke dag boterhammen mee te nemen naar je werk
Telkens dezelfde broodjeszaak dichtbij je werk opzoeken is handig, maar het kost wel wat. Hoeveel geld kun jij besparen door je eigen boterhammen mee te nemen? En hoe spaar of investeer je die extra centen slim? Spaargids.be gaat het na. -
Een handige kit van 1,97 euro belooft je in één swipe de perfecte smokey eye: onze beautyredactrice doet de test
Een tool die je in één ‘swipe’ een perfecte smokey eye laat zetten: dat klinkt erg handig, maar ook... te mooi om waar te zijn? Onze beautyredactrice Sophie doet de test. De foto’s op de website doen dromen, de prijs van nog geen twee euro des te meer. Maar werkt het speciale borsteltje ook echt? -
-
PREMIUM
EXCLUSIEF. Jimmy Choo ontwierp de schoenen die iederéén in de nillies wou. “Prinses Diana en ik waren close”
-
Felroze blijft ook dit najaar dé modekleur: zo draag je het. “Heel mooi bij een zongebruinde huid”
Roze is al een tijdje hip deze zomer, maar ook voor de herfst en winter zet de trend zich gezellig door. Toch als we Valentino mogen geloven, want het Italiaanse modehuis lanceerde hun Pink PP Collection voor het najaar. En daarvoor strikten ze Formule 1-piloot Lewis Hamilton. De rest van de modewereld? Die zet de trend mee verder. Volgens styliste Sarah Roelstraete is 'hot pink’ dan ook combineerbaar met álles: zo draag je de kleur. -
Kleine bubbeltjes en roodheid rond je mond of ogen? Dan heb je hetzelfde kwaaltje als Hailey Bieber. Zij en dermatoloog geven tips
“Ik kamp al sinds mijn 19de met periorale dermatitis”, onthulde model Hailey Bieber recent op sociale media. Een huidaandoening die veel jonge vrouwen treft, meent dermatologe Griet Voet. Azelaïnezuur en clindamycine to the rescue, aldus Bieber. Maar werken deze twee remedies écht? De huidarts geeft advies: “Kijk eerst naar de oorzaak.” -
Livios
Een snellere en goedkopere oplossing voor het klassieke zwembad in de tuin
-
PREMIUM2
Nu zelfs coureurs, voetballers én acteurs er één dragen: zo werd het iconische ‘honkbaljasje’ weer hip
-
Tepels, trenchcoats en tijdloze elegantie: deze trends van op de catwalks zal je ook echt willen dragen
Dé modemaand van het voorjaar begon in New York, ging naar Madrid, Londen en Milaan en eindigde gisteren officieel met Paris Fashion Week. Het doel: ons een glimp geven van de mode voor de komende herfst en winter. Van de terugkeer van 'boho chic’ tot veel bloot, tepels en fel benadrukte tailles: moderedacteur David Devriendt overloopt de trends die je wil onthouden. -
Prijzen van 18 tot 46 euro en gepatenteerde formule: Beyoncé lanceert verzorgingslijn voor álle haartypes
Beyoncé lanceert een haarverzorgingslijn: Cécred. Is dit de zoveelste ster die haar naam met een lucratief merk uitbuit? Ja, al gaat het dit keer om acht producten waar de beautywereld wél op zat te wachten. Want Cécred mikt niet alleen op een groep die veel te lang over het hoofd werd gezien, maar op alle haartypen. Laila Alaoui van Curls and Fro’s neemt Cécred onder de loep én is enthousiast: “Maar dit product zou ik slechts met mate gebruiken.” -
Meer smeren nu, minder rimpels later? Dermatoloog geeft advies: “Schakel vanaf je 30ste een versnelling hoger”