Groen pakt uit met nieuw logo en nieuwe huisstijl: “We worden kleurrijker dan ooit”

Jeremie Vaneeckhout en Nadia Naji op het nieuwe logo van Groen 

Het eerste partijcongres van co-voorzitters Nadia Naji en Jeremie Vaneeckhout vindt dit weekend plaats te Gent. Een groot feest worden om de Groene kopstukken in de verf te zetten. Refresh, heet het. En daarmee wordt alvast duidelijk dat Groen haar blik op de wereld tracht te verruimen. Of moeten we zeggen: ‘refreshen’?

Het zal weinig verbazen dat de Groene partij blijft inspelen op groene thema’s: “De klimaatcrisis is dé uitdaging van deze tijd en dus behoudt Groen de focus op natuur, milieu en klimaat.” Groen wil tonen dat ze ook inspelen op thema’s als welzijn, gezondheid en sociale ongelijkheid. “Groen wordt kleurrijker dan ooit.”

Een nieuwe huisstijl en dito logo moet de bredere focus van de partij in de kijker zetten, “en zijn de vormelijke afwerking van een groot inhoudelijk traject.”(TR)

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer

Meest Gelezen