Ellen Van Loy (rechts) ©  Shutterstock/ Goyvaerts/GMAX

Geen modder, maar make-up op je gezicht: Hasselts beautymerk sponsor van Belgische veldrijdsters

Hoewel je tijdens het wielrennen heel wat op je gezicht krijgt, is dat meestal geen make-up. Modder en gras alom, over foundation wordt zelden gerept. Tijd om daar verandering in te brengen, vond de Hasseltse Caroline Rigo van make-upmerk Cent Pur Cent. Deze winter werkt ze daarom samen met de Belgische veldwielrensters van het De Ceuster Bonache Cycling Team om hun gelaat extra in de verf te zetten en dat ook nog eens op een helemaal natuurlijke manier.

Beautyliefhebbers kennen Caroline Rigo ongetwijfeld. De onderneemster achter Rigorgeous ontwikkelde verschillende natuurlijke make-upmerken, meer bepaald Cent pur Cent en i.am.klean. Nu zet de Hasseltse zich met Cent pur Cent in om meer aandacht te creëren voor de Belgische veldwielrensters en om ervoor te zorgen dat ze zich ook in het zadel helemaal zichzelf kunnen voelen.

LEES OOK:

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Concreet zal Rigorgeous op de truitjes van de wielrensters prijken, maar de dames kunnen ook rekenen op hun eigen make-upsetjes van Cent pur Cent. Daarmee kunnen ze hun huid tijdens of na de match in de watten leggen. Even bijwerken voor een interview? Geen probleem! Onder andere Laura Verdonschot en Ellen Van Loy zullen met de producten rondrijden.

Caroline Rigo werd dit jaar nog jonge Limburgse ondernemer van het jaar. ©  Boumediene Belbachir

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer