Een influencer gebruikt een pak friet, een andere jonge vrouw dan weer een zak met snoepjes om uit te leggen dat de gedeeltelijke mobilisatie “te verwaarlozen” is.
Volledig scherm
Een influencer gebruikt een pak friet, een andere jonge vrouw dan weer een zak met snoepjes om uit te leggen dat de gedeeltelijke mobilisatie “te verwaarlozen” is. © RV

Met behulp van pakje friet en snoepgoed schuiven Russische influencers paniek rond mobilisatie terzijde

Onder het motto “Geen paniek” proberen Russische influencers de onrust die ontstaan is rond de gedeeltelijke militaire mobilisatie af te zwakken. Ze benadrukken dat 300.000 opgeroepen reservisten slecht 1 procent van de nog mobiliseerbare bevolking vertegenwoordigen. En dat maken ze duidelijk aan de hand van bizarre vergelijkingen.

22 reacties

  • Danny De Kimpe

    2 jaar geleden
    En waarom gaan ze zelf niet naar het front? Gemakkelijk gezegd. Welk een gek wil er sterven voor poetin
  • gert plevoets

    2 jaar geleden
    Ja en dan nog je moest dat frietje of snoepje maar es zijn en opgepeuzeld worden door de "vijand".
  • Marla Szulc-Krzyzanowski

    2 jaar geleden
    Het intellect van deze dames is zeker gelijk aan de waarde van de door hen gebruikte levensmiddelen.
  • Elise Van Damme

    2 jaar geleden
    Ik zie precies dubbel want lijken mij dezelfde dames. Ofwel hebben ze bij dezelfde plastische chirurg geweest en aan duckfaces geen gebrek.
  • jos Depros

    2 jaar geleden
    Zussen van Donald duck