Onder anderen Thibaut Courtois komt voor in de nieuwe ‘Devil Time’-reclamespot die de voetbalbond lanceert (zie onder).
Volledig scherm
Onder anderen Thibaut Courtois komt voor in de nieuwe ‘Devil Time’-reclamespot die de voetbalbond lanceert (zie onder). © KBVB

Voetbalbond lanceert nieuwe ‘Devil Time’ in thema van 1.001 nachten: “Weinig fans op het WK, dus brengen we WK naar de fans”

Rode DuivelsDe voetbalbond trapt donderdag haar campagne voor het WK in Qatar af. Met woestijnthema: 1.001 nachten. “Er gaan niet veel fans naar het WK. Op deze manier willen we de Rode Duivels laten zien dat het hele land achter hen staat.” Ontdek hieronder de plannen.

23 reacties

  • domien deschutter

    2 jaar geleden
    Ik neem geen deel aan de hype. Terug thuis nz poules...
  • Van helshoecht Lisette

    2 jaar geleden
    Dat circus hoeft voor mij niet en zeker niet in tijden van crisis en dan durven ze nog beweren dat iedere Belg achter de RD staat
  • Karl Huysmans

    2 jaar geleden
    Spreek eens voor jullie zelf. De (rode)duivels laten zien dat heel belgie achter hen staat! Ik sta daar HELEMAAL NIET achter.
  • Didier Heggerick

    2 jaar geleden
    ik Kijk alvast niet naar die uitbuiting show ,beter zoals de rus dit boycotten !
  • Dany Herman

    2 jaar geleden
    Voor het eerst ga ik geen enkele match kijken, solidariteit kent geen grenzen nog kleur