Influencers Céline en Michiel maken acteerdebuut: “De TikTok-hype is voorbij”

ShowbitsDe populaire influencers Céline en Michiel gooien zich op een nieuwe markt: ze hebben een bioscoopfilm gemaakt. Een verhaal waarin Céline teruggeflitst wordt naar 1996, de tijd voor alle sociale media. De hypes gaan snel op dat vlak, want volgens de twee is TikTok zo goed al dood. “De hype is weg, het anders geworden. Geen leuke trends meer”, vertelt Céline. Zelfs BeReal is eigenlijk al passé, vinden ze. Zij focussen nu vooral op YouTube, niet toevallig natuurlijk het platform waar ze het meest aan verdienen. En nu duimen maar dat die fans de weg naar de bioscoop vinden.

3 reacties

  • van den eeden maria

    1 jaar geleden
    of hoe mensen en jongeren zich langs alle kanten laten manipuleren
  • Michael De Brauwer

    1 jaar geleden
    Waar gaat dit nog over?Misschien kunnen ze een normale job uitoefenen en echt bijdragen aan de maatschappij?
  • niki peeters

    1 jaar geleden
    Hoog tijd dat ze die “influencers” hun inkomsten zwaar gaan belasten zoals bij de hard werkende mensen, zelfs nog meer als normale belastingen aangezien die niets bijdragen aan de maatschappij.