Professor retail management Pierre-Alexandre Billiet ziet grote uitdagingen voor kledingketen C&A.
Volledig scherm
PREMIUM
Professor retail management Pierre-Alexandre Billiet ziet grote uitdagingen voor kledingketen C&A. © Joel Hoylaerts / Photo News

Wat scheelt er met C&A? “Het concept is passé”, en dat vindt zelfs de CEO

C&A gaat verschillende vestigingen in ons land sluiten, voornamelijk in stadscentra. De aankondiging komt bovenop de inkrimping die al veel langer aan de gang is. Wat is er aan de hand bij het ooit zo fiere C&A? En is dit de voorloper van meer miserie in de winkelstraat? “Dit is nog maar de kanarie in de koolmijn.”

145 reacties

  • Paulette Vanloo

    1 jaar geleden
    Het is en blijft mijn favoriete kledingzaak, mooie kleding voor en maatje meer
  • Peter Buyck

    2 jaar geleden
    Welk concept willen ze? Alles online? Een heen- en weeradministratie van verkoop- en retourzendingen? Vele steden zijn 'autovrij' en met een grote tas op de fiets is niet evident dames en heren lokale politici.
  • Katelijne Sedeyn

    2 jaar geleden
    Ik ging er jarenlang met de kinderen en mijn man Vond er altijd iets!Kreeg goede service ook ...Laatste tijd nog weinig keuze en dubbel zo duur geworden. Jammer Echt jammer Het trekt op niks meer Helaas was ooit zoveel keuze en mooie degelijke kledij
  • Danny Fransen

    2 jaar geleden
    Dit voorjaar in Wijnegem Shopping prima geholpen geweest door een verkoopster bij aankoop van een hemd. Nergens ooit zo goed en vakkundig geholpen geweest en ik kom ook in duurdere zaken dan C&A.
  • Ilse Verlinden

    2 jaar geleden
    Idd François, zie je iets leuk van C&A in een folder of tijdschrift, is het gegarandeerd uitverkocht in de winkel. Wel heel goede pyjama's voor weinig geld.