MEDIAWATCHERS “Al die Kampioenen-merchandise is de VRT onwaardig en de acteurs krijgen er peanuts voor”

podcastOok deze week kijken onze Mediawatchers met een strenge maar rechtvaardige blik naar het medialandschap. Deze keer viel hen iets op dat niet op televisie te zien is: de Kampioenen-bouwdoos die nu te koop is. Los van de kwaliteit van de bouwdoos, vindt HLN-journalist Mark Coenegracht al die merchandise een openbare oproep onwaardig: “Het is gewoon een zeer gemakkelijke manier om snel wat geld te verdienen op kap van de acteurs”. Luister naar de hele aflevering van de HLN-podcast ‘De Mediawatchers’ hierboven.

5 reacties

  • Christian Deckers

    1 jaar geleden
    De spelers van destijds komen hiermee ook in beeld, en pikken alzo ongetwijfeld onrechtstreeks nog een (of vele) graantje(s) mee. TV-reclame en/of zichtbaarheid op tv is onbetaalbare publiciteit. Letterlijk onbetaalbaar, dus doe er uw voordeel mee.
  • Andy Depaepe

    1 jaar geleden
    Die onwaardige merchandise is natuurlijk het alleenrecht van VTM.
  • Jellis Van Herzele

    1 jaar geleden
    Die acteurs hebben toch al genoeg verdiend aan die kampioenen. En willen ze nu eindelijk eens stoppen met die herhalingen. Dat is 20 jaar of langer hetzelfde liedje.
  • Henri Demeer

    1 jaar geleden
    Ja als je je contract niet leest dan ben je de sigaar .
  • Emiel Vandeplas

    1 jaar geleden
    Waarom doen ze dan nog mee aan het circus ? Inkomsten buiten contract door gratis mediareclame VRT lopen zeker op !