© Maarten De Bouw

CEMI bereikt kaap van 3 miljoen abonnees op YouTube: “We blijven hard werken”

Wat een mijlpaal: influencers Celine Dept (23) en Michiel Callebaut (26), samen bekend als CEMI, hebben op YouTube de kaap van 3 miljoen abonnees overschreden. Dat maken ze apetrots bekend op Instagram en YouTube.

LSY

“3.000.000 abonnees op YouTube. 3 miljoen keer bedankt iedereen, we blijven elke dag hard werken en positive vibes verspreiden”, schrijven Celine en Michiel bij de foto van hen beiden in de sneeuw. In de sneeuw staat 3M geschreven, wat refereert naar hun 3 miljoen abonnees. Met het behalen van 3 miljoen abonnees is CEMI het grootste nederlandstalige YouTube -kanaal geworden. Ze zijn groter dan populaire Nederlandse YouTubers zoals Enzo Knol (2,71 miljoen) of Gio (1,37 miljoen), die al veel langer in het vak zitten. Bovendien behaalt het duo met hun video’s, waarin ze focussen op vlogs en challenges, duizelingwekkende kijkcijfers. Deze cijfers zijn gelijkaardig aan de cijfers van MrBeast, het grootste kanaal op YouTube.

Het gaat hard voor de Vlaamse YouTubers. In juli vorig jaar bereikte het koppel als eerste Belgische kanaal de kaap van 1 miljoen abonnees op YouTube. Enkele maanden later, in december, kwam daar nog een miljoen abonnees bij. En opnieuw enkele maanden later staat de teller dus op 3 miljoen. Ondertussen lanceerde het koppel in oktober zelfs een eigen film in de bioscoop, genaamd Rewind.

LEES OOK. Youtube-koppel Céline en Michiel: “We verdienen 1 euro per duizend views. Maar begin nu alstublieft niet te rekenen”

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

MEER OVER