© Isopix / Marc Jacobs

Marc Jacobs opent telefoonlijn voor klanten, en die heeft een bijzonder doel

De Amerikaanse ontwerper Marc Jacobs opent een telefoonlijn voor mensen die iets kwijt willen. Niet over hun aankopen, wel over bepaalde moeilijke situaties in hun leven.

Hanne Vandenweghe

Marc Jacobs lanceert in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk de zogenoemde perfect party line. Die telefoonlijn is onderdeel van de nieuwe Perfect-parfumcampagne en dient niet om te klagen over kapotte schoenen of retours aan te melden. Ze is er daarentegen voor mensen, ouder dan achttien jaar, die gedachten en getuigenissen willen delen.

LEES OOK:

Het merk wil vooral verhalen over liefde of vriendschap bundelen. Want: jezelf opstellen als een kwetsbaar en authentiek persoon is de filosofie die schuilgaat achter het geurtje. Hoe het concreet werkt? Marc Jacobs vroeg twee telefoonnummers aan en koppelde deze aan een antwoordapparaat. Alle boodschappen van bellers die hun hart luchten worden opgenomen. Sommige berichtjes verschijnen later op de socials van het label.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer