Rechts Laura Clays, woordvoerder Testaankoop
Volledig scherm
PREMIUM
Rechts Laura Clays, woordvoerder Testaankoop © BELGA / rv

Ben jij getroffen door de grote problemen bij Telenet? Hierop heb je recht

Telenet wordt overspoeld met klachten. Klanten zitten soms al weken zonder internet of tv-verbinding en de klantendienst is vrijwel onbereikbaar. Wat is er aan de hand? En wat moet ik doen als ik problemen heb? Telenet belooft getroffen klanten ruimschoots te compenseren: op deze bedragen zal je kunnen rekenen.

102 reacties

  • Eddy Maes

    12 maanden geleden
    Gebruikers die hun facturen laag willen houden en op kwaliteit willen rekenen zijn al lang weg bij telenet en zijn nu tevreden klanten bij Orange. Ik betaal nu veel minder per maand voor onbeperkt snel downloaden, tv en 2 mobiele telefoons dan vroeger bij telenet met beperkte download en 1 mobieltje. Telenet? Nooit meer voor mij.
  • Marc Baeyens

    12 maanden geleden
    Ik ben sinds de opstart een tevreden klant van Telenet.
  • Johan Op de Beeck

    12 maanden geleden
    Ik ben al klant sinds Telenet bestaat. Heb in het verleden al wel enkele probleempjes gehad, maar die zijn ALTIJD (in mijn voordeel) opgelost. Een tevreden klant dus.
  • jan Van de Velde

    12 maanden geleden
    Hun facturatie werkt wel perfect,grappig hee?
  • Ilse Huyghe

    12 maanden geleden
    Full Abo met 5 mobiele nrs, vaste tel en streams / play Sports . Nog nooit grote problemen gehad bij Telenet.