Ombudsman Luc Tuerlinckx over Telenet.
Volledig scherm
PREMIUM
Ombudsman Luc Tuerlinckx over Telenet. © BELGA / RV

Al 3.300 klachten over Telenet en dat is slechts het topje van de ijsberg: wat kunnen klanten doen?

Niet-activeerbare tv-boxen, haperende internetmodems en abonnementen die niet op te zeggen zijn: ook een half jaar na het begin van de malaise houdt de klachtenstroom over Telenet aan. Al zo’n 3.300 klanten ergerden zich dermate dat ze de tussenkomst van de ombudsman Telecom inriepen, blijkt uit nieuwe cijfers van HLN. Kan je zelf iets doen? “Het is niet meer dan logisch dat er een compensatie komt.”

78 reacties

  • Marcel Sercu

    1 maand geleden
    er moet leer buitenlandse concurrentie komen.
  • Robby van Ballaert

    9 maanden geleden
    30 jaar klant geweest, en nu heb ik ze buiten gesmeten. Storingen op de router, gsm bereik zo goed als niets, en als laatste gingen ze 2 maal een technieker sturen om de storing op te sporen. 2 keer dat ze hun kat sturen zonder te verwittigen. Klantendienst van niets. Altijd maar opslaan voor mindere kwaliteit en minder service.
  • Gans Cruyssen

    10 maanden geleden
    Ben sedert 1998 klant bij Telenet en heb bespaard door vaste telefoon op te zeggen. Gratis wifi router gekregen en gratis booster. Geen noemenswaardige problemen gehad de laatste 25 jaar. Gsm via proximus en stream ermee via google chrome om tv te kijken.
  • filip van essche

    10 maanden geleden
    Telenet zou beter zijn prijzen bevriezen tot Als alle problemen zijn opgelost dat zou tenminste een schone gunst zijn van Telenet maar gaan ze dat doen Ik denk het niet
  • André Willems

    10 maanden geleden
    Ben reeds 23 jaar een tevreden klant van Telenet . In al die jaren is er slechts een 2-tal keren een technieker moeten komen voor een klein probleem . Hopelijk blijft het zo !