Pieter-Jan Vanstockstraeten
Volledig scherm
PREMIUM
© Pieter-Jan Vanstockstraeten

COLUMN. Beste banken en bedrijven, zet alstublieft terug iemand aan de telefoon. Wij missen die service

Elke zaterdag blikt onze columniste Nadine Van Der Linden terug op de week. Eén waarin nog veel mensen intekenden voor de staatsbon. Voor die 2,81 procent, maar ook omdat ze elders service missen. Zou het niet mooi zijn als er nu maatschappelijk iets verandert? Als banken, maar ook andere bedrijven, opnieuw persoonlijker gaan werken, de deur open zetten, de telefoon opnemen, kwestie van de klant te binden?

26 reacties

  • Leo Peeters

    8 maanden geleden
    Ik denk er stil over na bij 15 minuen wachten de politie op de hoogte te brengen dat ik nog 5 minuten wacht met een voorhamer bij om op de tussendeur een tikje te geven om eindelijk een vraag te mogen stellen .Het zal snel opgelost zijn .
  • Eddy Jans

    8 maanden geleden
    Als een kantoorhouder verklaart "Vandaag een klant gezien voor de staatsbon , kende de man niet ,nog nooit op kantoor gezien" Begrijpt deze kantoorhouder dan mischien hoeveel kansen hij heeft laten liggen die wel mogelijk geweest waren indien deze man het kantoor gemakkelijker had kunnen bezoeken. Vele ouderen met heel wat kapitaal , niets digitaal , komen niet meer op een kantoor wegens gesloten, hebben een bankaart kunnen ermee betalen met lopende rekeningen waarop een klein kapitaal staat.
  • Kurt De Wilder

    8 maanden geleden
    Nagel op de kop en voor oudere generatie een ramp. Telkens updates en dan maar uitzoeken waar stond vorige keer. Vind de mensen aan de loketten nog altijd zeer vriendelijk. Ze weten beter om het op te lossen dan gelijk welke call center medewerker of chatbox.
  • Sven Garnier

    8 maanden geleden
    Robert , en wat doen de oudere mensen ? Al eens aan gedacht ??
  • Rita De schuyter

    8 maanden geleden
    De deur weer open zetten persoonlijk contact heb ik het liefst anders is het veel te veel afstandelijk en niet leuk