© Studio Brussel

Studio Brussel lanceert opvallend nieuw logo in Sportpaleis en doekt eigen website op

Radiozender Studio Brussel heeft een nieuw logo met bijhorende huisstijl gelanceerd. Dat deden ze tijdens het concert van Queens of the Stone Age in het Sportpaleis in Antwerpen. “De nieuwe huisstijl sluit aan bij de recente vernieuwing van de branding van moedermerk VRT”, klinkt het in een persbericht.

sodb

Het nieuwe logo van Studio Brussel heeft de vorm van een klassieke radiomicrofoon. Daarmee verwijst de radiozender naar haar 40-jarige. De nieuwe huisstijl sluit aan bij de recente vernieuwing van moedermerk VRT.

Wie nu naar stubru.be surft, zal niet meer op een aparte website terechtkomen, maar naar VRT MAX doorverwezen worden. “VRT MAX krijgt steeds meer vorm als belevingsbestemming, met nog meer aandacht voor radio en muziek. Al het muziekaanbod wordt daarom vanaf nu samengebracht op een centrale muziekpagina op VRT MAX”, aldus de radiozender in een persbericht.

Op radio verandert er wel niets, alle gelanceerde muziekprogramma’s zoals Radar, De jaren nul, De zwaarste show en De tijdloze blijven lopen.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

MEER OVER